loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 275 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب: راهنمای عملی برای مستند سازی مدیریت پروژه

نام اصلی کتاب:THE PRACTICAL GUIDE TO PROJECTMANAGEMENT DOCUMENTATION

   نویسنده:  JOHN RAKOS

خلاصه سازی و ترجمه: فرهاد اندرخت

شرحمختصر کتاب: اسناد، مهم ترين دستاوردها در فرايند مديريت پروژه هستند. از آنجا كه در منابع گوناگون روش استانداردي براي تهيه اسناد پروژه وجود ندارد، معمولا تهيه و دسته بندي صحيح آنها يكي از چالش‌هاي مديران و دست‌اندركاران پروژه به شمار مي‌آيد. در كتاب The Practical Guide to Project Management Documentationاسناد پروژه بر اساس فازهاي تعريف شده در استاندارد PMBOKتعریف و طبقه بندي شده‌است و نحوه تهيه اسناد و مطالبي كه می‌باید در آن‌ها وجود داشته باشد، تشريح شده است. اين روش مي‌تواند به عنوان الگو و مبنايي استاندارد براي مستند سازي در پروژه‌ها، مورد استفاده مديران پروژه قرار گيرد.

 

مدیر سایت بازدید : 482 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

با سلام.موسسه محک در سال ١٣٧٠ بمنظور کمک به کودکان سرطانی تاسیس و یکی از برترین موسسه های جهانی در این زمینه هست بطوریکه مورد تائید بسیاری از موسسه های مشابه  خارجی که در این زمینه فعالیت میکنند  نیز میباشد و افراد خیر در این کشورها و کشورمون ایران  بر حسب میزان توانائی خود بطور مداوم اقدام به ارسال مبالغی به منظور کمک به سلامتی کودکان سرطانی میکنند. این موسسه دارای طرحهای متنوعی  به منظور جذب کمکهای شما عزیزان می باشد .

اطلاعات کاملتر  در باره این موسسه را در ادامه مطلب بخوانید.

 

لینک ورود به محک

 

محک چیست؟

در طول سالها فعالیت محک، نخستین بخشی که تجلی هدف اصلی موسسه بوده بخش خدمات حمایتی می باشد . این بخش با خانواده کودکان تحت حمایت محک در تماس مستقیم است. هر کودکی که:

زیر چهار ده سال سن داشته باشد، برگه آزمایش پاتولوژی وی نشان دهنده ابتلای او به بیماری سرطان باشد، در بیمارستان های دولتی - دانشگاهی در حال درمان باشد، می تواند تحت حمایت محک درآید. در این صورت برای کودک بیمار پرونده ای تشکیل شده و از آن تاریخ او و خانواده اش می توانند از حمایتهای مادی و معنوی موسسه بهره گیرند.
این بخش ضمن همکاری با بخشهای دیگر محک یکی از قسمتهای بسیار فعال موسسه است. موسسه محک علاوه بر حمایت از کودکان ایرانی در سراسر کشور، طی فعالیت پیگیرانه در سال 1999 از طرف کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) به عنوان سازمانی که به کودکان پناهنده (عراقی و افغانی) مبتلا به سرطان خارج از اردوگاه کمک می کند ، تعیین گردید.

در حال حاضر دفتر مرکزی بخش حمایتی محک در مجتمع بیمارستانی رفاهی محک واقع در دارآباد، مستقر است. با این حال دفتر میدان چیذر هنوز برای مراجعه بیماران و خانواده های آنها جهت اهدای کمکهای غیر نقدی فعال است .
دامنه فعالیت این بخش به 45 بیمارستان دولتی - دانشگاهی در سطح کشور گسترش یافته است .
در این 45 بیمارستان دفتری به منظور مراجعه بیماران و خانواده شان جهت دریافت حمایت های مادی ومعنوی اختصاص یافته است

 

 

       

مدیر سایت بازدید : 593 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود کامل کتاب " زبان تخصصی اقتصاد و مدیریت " صادق بافنده ایماندوست

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 480 کیلوبایت

نویسنده کتاب : صادق بافنده ایماندوست


 
 

دانلود کامل کتاب " زبان تخصصی اقتصاد و مدیریت " صادق بافنده ایماندوست

مدیر سایت بازدید : 410 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

امروز در علوم پایه و مهندسی‌ به دفعات نیاز به جمع آوری اطلاعات در مورد مجموعه‌هایی‌ از اشیا و یا انسانها داریم که این امر بر عهده علم آمار می‌‌باشد و با کمک آمار می‌‌توان اطلاعات جمع آوری شده را به صورتی منظم گرد آوری نمود بطوریکه بتوان با یک نگاه اجمالی‌ به نتایج بدست آماده یک دید کلی‌ نسبت به کل داده‌ها بدست آورد. علم آمار، خود مبتنی است بر نظریه آمار که شاخه‌ای از ریاضیات کاربردی به حساب می‌آید. در نظریهٔ آمار، اتفاقات تصادفی و عدم قطعیت توسط نظریهٔ احتمالات مدل‌سازی می‌شوند. در این علم، مطالعه و قضاوت معقول در بارهٔ موضوع‌های گوناگون، بر مبنای یک جمع انجام می‌شود و قضاوت در مورد یک فرد خاص، اصلاً مطرح نیست. از جملهٔ مهم‌ترین اهداف آمار، می‌توان تولید «بهترین» اطّلاعات از داده‌های موجود و سپس استخراج دانش از آن اطلاعات را ذکر کرد. به همین سبب است که برخی از منابع، آمار را شاخه‌ای از نظریه تصمیم‌ها به شمار می‌آورند.

همچنین احتمال یکی از چندین واژه‌ای است که برای دانسته یا پیشامدهای غیر مطمئن به کار می‌رود و کم و بیش با واژه‌هایی مانند ریسک، خطرناک، نامطمئن، مشکوک و بسته به متن قابل معاوضه‌است. شانس، بخت، امتیاز و شرط بندی از لغات دیگری است که نشان دهنده برداشت‌های مشابهی است. همانگونه که نظریه مکانیک به تعاریف دقیق ریاضی از عبارات متداولی مثل کار و نیرو می‌پردازد، نظریه احتمالات نیز تلاش دارد تا مفاهیم و برداشت‌های مربوط به احتمالات را کمی سازی کند.

 


دانلود   دانلود مستقیم : جزوه آمار و احتمالات مهندسی دانشگاه علم و صنعت

tag  حجم فايل : 2.01 مگابایت

مدیر سایت بازدید : 303 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
تبدیل تمامی اسناد قابل چاپ به پی دی اف PDF با Print2PDF 9.1.11.0421
تبدیل تمامی اسناد قابل چاپ به پی دی اف PDF با Print2PDF 9.5
 
Print2PDF توانایی  ساخت فایل PDF از داخل هر نرم افزاری که قابلیت پرینت گرفتن داشته باشد را  دارد. از کاغذهایی تا اندازه ۲۰۰ اینچ پشتیانی می کند و قابلیت چاپ در هر  دو حالت افقی و عمودی روی کاغذ و کیفیت چاپی تا ۲۴۰۰ dpi را دارد.پشتیبانی  از فرمت های رایج پی دی اف ادوبی ۱٫۳،۱٫۴،۱٫۵ و ISO 19005-1 PDF/A-1 را  دارد. از رمزگذاری ۴۰ بیتی یا ۱۲۸ بیتی RC4 جهت حفاظت از اسناد حساس شما  استفاده می شود. و سطح دسترسی به اسناد قابل تعریف است.استفاده از نرم  افزار Print2PDF بسیار ساده است بطوری که پس  از نصب آن یک پرینتر مجازی که قابلیت اشتراک گذاری در شبکه را نیزدارد،  برای سیستم ایجاد شده و با چاپ هر سندی از درون تمام نرم افزارها با این  پرینتر سند به فایل PDF تبدیل می شود و تنظیمات این پیرنتر مجازی تقریبا  مشابه پرینترهای حقیقی است.
 
 

 

 

مشخصات کلیدی نرم افزار Print2PDF :

    - پشتیبانی از زبان های گوناگون
    - پشتیبانی از ISO 19005-1 PDF/A-1,PDF/X و ۶۴ بیتی
    - پشتیبانی از تمام ورژن های ویندوز
    - تبدیل گروهی اسناد و مدارک
    - قابلیت شناسایی خودکار لینک ایمیل در فایل PDF
    - ایجاد دسترسی به لینک ها
    - قابلیت تنظیم فشرده سازی تصویر
    - ادغام اسناد
    - قابلیت درج امضا دیجیتال در اسناد
    - رمز گذاری روی اسناد
    - افزودن مهر خاص روی سند
    - فهرست نویسی و لینک به اسناد دیگر
    - پیوست فایل به سند PDF
    - پشتیبانی از شبکه
 
آموزش نصب نرم افزار Print2PDF :
- برای كرك كردن نرم افزار از شماره سریال نامبر در فایل Serial.txt استفاده نمایید.
- حالا میتوانید بدون محدودیت از نرم افزار استفاده نمایید.

 

 



دانلود فایل دانلود فایللینک کمکی  
حجم فایلحجم فایل: 24.3 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 7,784
  • بازدید کلی : 290,526
  • کدهای اختصاصی