loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 7593 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اس پي اس اس SPSS نسخه 18 و 19

دانلود اس پي اس اس SPSS

اس.پي.اس.اس SPSS مخفف Sciences Statistical Package for the Social به معني بسته امارى براى علوم اجتماعى است. نرم افزار تحليل آماري SPSS جهت آزمون فرضيه‌هاي آماري و تحليل رگرسيون و کوارايانس بسيار توانمند است. نظر به حجم بالاي اين نرم افزار مجبور شديم از لينک دانلود سايت vatandownload استفاده کنيم.

مدیر سایت بازدید : 266 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)
مدیر سایت بازدید : 468 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

منابع کنکور دکتري تخصصي مدیریت دانشگاه سراسري

منابع امتحانی آزمون دکتری نیمه متمرکز (سراسری) مجموعه مدیریت

گرایش‌های بازرگانی، دولتی، صنعتی، فناوری اطلاعات، مالي، بازاريابي، منابع انسانی، اجرایی، تولید و عملیات، استراتژیک، سیاستگذاری علم و فناوری، سیاستگذاری بخش عمومی، رفتاری، سیستم ها، بازاریابی بین الملل، تحقیق در عملیات، مدیریت رسانه و مدیریت رفتار سازمانی

مدیر سایت بازدید : 321 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

فهرست نشريه ها و مجلات فارسي مديريت

از آنجا که نشريات و مجلات فارسي مديريت داخلي فعاليت مدوام ندارند و هميشه شاهد توقف فعاليت برخي برخي از نشريه هاي مديريت ايراني هستيم در اين جدول از ارائه آدرس اينترنتي هر يک از نشريه ها اجتناب شده است. آدرس اينترنتي سايت ها نيز مداوم تغيير ميکند لذا براي يافتن صفحه اينترنتي هر نشريه نام نشريه را در گوگل جستجو کنيد. 

مدیر سایت بازدید : 605 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

آمار رشته وسیعی از ریاضی است كه راههای جمع آوری، خلاصه سازی و نتیجه گیری از داده ها را مطالعه می كند. این علم برای طیف وسیعی از علوم دانشگاهی از فیزیك و علوم اجتماعی گرفته تا انسان شناسی و همچنین تجارت، حكومت داری و صنعت كاربرد دارد.
هنگامی كه داده ها جمع آوری شدند چه از طریق یك شیوه نمونه گیری خاص یا به وسیله ثبت پاسخ ها در قبال رفتارها در یك مجموعه آزمایشی ( طرح آزمایشcf  ) یا به وسیله مشاهده مكرر یك فرایند در طی زمان  ( سری های زمانی ) خلاصه های گرافیكی یا عددی را می توان با استفاده از آمار توصیفی به دست آورد.

shahbazi بازدید : 242 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

غیرت یکی از کمالات انسانی است که دست پرتوان آفرینش، اسباب آن را در وجود آدمی تعبیه کرده است. غیرت ورزی در حد عالی آن، لازمه انسانیت آدمیان مخصوصاً مۆمنان پرهیزگار است.

 

علمای اخلاق نیز "غیرت" را چنین تعریف کرده‌اند، غیرت و حمیت، یعنی تلاش در نگهداری آنچه که حفظش ضروری است، این صفت در قالب مطلوبش از شجاعت، بزرگ منشی و قوت نفس انسان سرچشمه می‌گیرد و یکی از ملکه‌های نفسانی انسان و سبب مردانگی است و مردِ بی غیرت از زمره مردان خارج است.

مدیر سایت بازدید : 292 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

به دلیل اینکه کاربران علاقه زیادی به کار با برنامه های افزایش سرعت سیستم را دارند و همیشه از سرعت پایین سیستم خود شکایت می کنند و به دنبال راه حلی برای رفع مشکل هستند یکی از بهترین برنامه های افزایش سرعت سیستم را در این قسمت قرار می دهیم. نرم افزار UNIBLUE SPEEDUPMYPC با انجام چند کار سرعت سیستم را افزایش می دهد. کارهای اصلی پاک کردن فایل های اضافی سیستم و بهینه کردن حافظه و برنامه های STARTUP سیستم و .... می باشد. همچنین با امکان FILE SHREDDER این برنامه می توانید یک فایل را طوری پاک کنید که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشد. این نرم افزار کاربردی با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگار است.


مدیر سایت بازدید : 409 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)
پيغمبر (ص) فرمود: مردى كه بر بدخويى همسرش صبر كند؛ خداوند اجر مصائب ايوب را به وى دهد، و زنى كه بر بدخويى شوهرش شكيبايى كند؛ خداوند ثواب آسيه بدو دهد.

 پيغمبر (ص) فرمود: مردى كه بر بدخويى همسرش صبر كند؛ خداوند اجر مصائب ايوب را به وى دهد، و زنى كه بر بدخويى شوهرش شكيبايى كند؛ خداوند ثواب آسيه بدو دهد.

مدیر سایت بازدید : 300 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)
امام باقر(ع) می فرماید: هر كس حتى بر يك سخن ناگوار زن شكيبايى كند؛ خداوند او را از دوزخ رهايى بخشد و بهشت را برايش حتمى سازد، ...

 از امام باقر (ع) است که پيغمبر (ص) فرمود: پيغمبر مرا در باره زن چندان سفارش كرد تا جايى كه گمان كردم كه او را جز بواسطه فاحشه آشكار (زنا و بى‏ عفتى علنى) طلاق نتوان داد.

مدیر سایت بازدید : 661 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

سیره و گفتار ائمه (ع) در تعامل با همسران

 

زیباترین روش زن داری 

بدون تردید رسیدن به سعادت دنیا و آخرت و حیات طیبه انسانی، آرزوی مشترك تمامی انسان ها است كه ریشه در فطرت آنان دارد. در این راستا زنان و مردان هر كدام جایگاه و نقش خاص خود را دارند كه در صورت ایفای نقش و رسالت واقعی و درست خود غرض خلقت را حاصل می كنند. این همان مطلبی است كه خداوند با عبارت و عاشروهن بالمعروف (سوره نساء آیه 19) آن را مورد تاكید قرارمی دهد.امام صادق (ع) درحق زنان می فرماید: من اخلاق الانبیاء حب النساء؛ محبت نسبت به زن از اخلاق انبیاء است.

 


تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 459
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 7,836
  • بازدید کلی : 290,578
  • کدهای اختصاصی