loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 891 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (3)

دو تا خانم جوون رو درنظر بگیرید که از لحاظ زیبایی و قد و سن و... تقریباً با همدیگه برابری می کنن اما یکیشون خانواده داره و به قول خودش درونش پاکه اون یکی فاسد بدکاره هر دو تا هم بدحجاب توی خیابون رفت و آمد میکنن؛ 

مطمئنا این دوتا در نظر خدا برابر نیستند اما برای یک پسر جوون غریبه که هیچ کدوم از این ها رو نمی شناسه چه فرقی می کنه که یکی درونش پاکه و یکی نه و فقط اونا رو می بینه و از کنارشون رد می شه [همین دیدن و رد شدن و باقی ماجرا...]

اصلا اون پسر چه جوری تشخیص بده؟

مگه چشم بصیرت داره؟!

این چشم هایی که خدا به ما داده ظاهر آدم ها رو می بینه نه باطن اونها رو.

پس دو تا خانوم یکی با ظاهر بد و باطن مثلا خوب و یکی با ظاهر بد و باطن بد جفتشون یک بلا رو سر بیننده میارن.

 

جدیداً هم وقتی بهشون میگی خانم کمی حجابت رو رعایت کن. می گن تو چشمت رو ببند. وقتی می خوای نهی رو معروف کنی بر می خیزن و با کمال برتری می گن تو چشمت رو ببند. تو حتما هیضی که داری نگاه می کنی. اگر هیض نبودی که نگاه نمی کردی.

مدیر سایت بازدید : 377 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

(چگونه فدك به اهل بيت: بازگشت؟)

سير تاريخى «فدك» يكى از شگفتيهاى تاريخ اسلام است، هر يك از خلفاء در برابر آن موضعى داشتند، يكى مى‏گرفت و ديگرى پس مى‏داد، و اين وضع آن قدر ادامه يافت تا اين سرزمين به كلى ويران شد و برباد رفت، براى پى بردن به فراز و نشيب‏هائى كه در اين روستاى آباد پديد آمد كافى است مقطهاى زير را مورد توجه قرار دهيم:

۱- فدك در آغاز، چنانكه دانستيم پس از سقوط خيبر از طريق مصالحه از يهوديان به پيامبر(ص) منتقل شد و به حكم آيه «و ما افاء اللّه على رسوله...» اختيار آن به طور كامل با شخص پيامبر(ص) بود و به حكم آيه، حق آن حضرت گرديد.

۲- طبق اسناد معتبر تاريخى پيامبر(ص) آن را در حيات خود طبق دستور قرآن و آيه «ذات القربى حقه» به بانوى اسلامى فاطمه زهرا(س) بخشيد، و به اين ترتيب در اختيار دخت گرامى پيغمبر اسلام(ص) قرار گرفت.

مدیر سایت بازدید : 370 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، دعای مشهوری منسوب به امام زمان(عج) است که حضرت در این دعا حدود چهل درخواست از ذات اقدس الهی می‌کند که به مناسبت آغاز سال نو بر آن شدیم که به شرح دعای حضرت ولی‌عصر(عج) به روایت حجت‌الاسلام سیدحسین هاشمی‌نژاد کارشناس مذهبی بپردازیم که بخش سوم آن در ادامه می‌آید:

 

«اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفیقَ الطّاعَةِ وَبُعْدَ الْمَعْصِیَةِ وَصِدْقَ النِّیَّةِ وَعِرْفانَ الْحُرْمَةِ وَاَکْرِمْنا بِالْهُدی وَالاِسْتِقامَةِ وَسَدِّدْ اَلْسِنَتَنا بِالصَّوابِ وَالْحِکْمَةِ وَامْلاَ قُلُوبَنا بِالْعِلْمِ وَالْمَعْرِفَةِ وَطَهِّرْ بُطُونَنا مِنَ الْحَرامِ وَالشُّبْهَةِ وَاکْفُفْ اَیْدِیَنا عَنِ الظُّلْمِ وَالسَّرِقَةِ وَ اغْضُضْ اَبْصارَنا عَنِ الْفُجُورِ وَ الْخِیانَةِ وَ اسْدُدْ اَسْماعَنا عَنِ اللَّغْوِ وَ الْغیبَةِ وَ عَلَی الْمُتَعَلِّمینَ بِالْجُهْدِ وَ الرَّغْبَةِ وَ عَلَی الْمُسْتَمِعینَ بِالاِتِّباعِ وَ الْمَوْعِظَةِ وَ عَلی مَرْضَی الْمُسْلِمینَ بِالشِّفآءِ وَ الرّاحَةِ وَ عَلی مَوْتاهُمْ بِالرَّأْفَةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ عَلی مَشایِخِنا بِالْوَقارِ وَ السَّکینَةِ وَ عَلَی الشَّبابِ بِالاِنابَةِ وَ التَّوْبَةِ وَ عَلَی النِّسآءِ بِالْحَیآءِ وَ الْعِفَّةِ وَ عَلَی الاَغْنِیآءِ بِالتَّواضُعِ وَ السَّعَةِ وَ عَلَی الْفُقَرآءِ بِالصَّبْرِ وَ الْقَناعَةِ وَ عَلَی الْغُزاةِ بِالنَّصْرِ وَ الْغَلَبَةِ وَ عَلَی الاُسَراءِ بِالْخَلاصِ وَ الرّاحَةِ وَ عَلَی الاُمَرآءِ بِالْعَدْلِ وَ الشَّفَقَةِ وَ عَلَی الرَّعِیَّةِ بِالاِنْصافِ وَ حُسْنِ السّیرَةِ وَ بارِکْ لِلْحُجّاجِ وَ الزُّوّارِ فِی الزّادِ وَ النَّفَقَةِ وَ اقْضِ ما اَوْجَبْتَ عَلَیْهِمْ مِنَ الْحَجِّ وَ الْعُمْرَةِ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ»

مدیر سایت بازدید : 340 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود لينگو Lingo

با استفاده از نرم افزار لينگو دانشجویان رشته‌های مدیریت و صنایع می توانند مسائل برنامه ریزی خطی که مربوط به درس تحقیق در عملیات می باشد را حل کنند. نرم افزار لینگو (Lingo ) ساخت شرکت Lindo System می باشد. نرم افزار دیگری به نام لیندو (Lindo‌) نیز موجود است که Lingo کلیه امکانات آن را در خود دارد و در صورت داشتن Lingo‌ نیازی به Lindo‌ ندارید. این نرم افزار نیاز به سیستم قوی ندارد و روی یک سیستم معمولی نصب و اجرا می شود و بسیار سبک است. این نرم افزار می تواند مسائل زیر را حل کند:

Linear
Nonlinear (convex - nonconvex/Global)
Quadratic
Quadratically Constrained
Second Order Cone, Stochastic
Integer optimization

قابلیت های کلیدی نرم افزار Lingo:
- بیان ساده مدل برنامه ریزی
- قابلیت ورود اطلاعات از نرم افزارهای بانک داده و صفحه گستره (Access و Excel )
- قابلیت استخراج و ارسال نتایج حل مسئله به نرم افزارهای اکسس و اکسل
- قدرت بالا در حل مسائل با بهره گیری از بهینه ترین روش
- قابلیت فراخوانی نرم افزار از داخل نرم افزار بانک اطلاعاتی یا ماکرو در اکسل به صورت تعاملی
- دارا بودن یک راهنمای مفصل و کامل و جامع برای کاربران

 

 

صفحه بعد دانلود نرم افزار لينگو Lingo

صفحه بعد تفاوت نرم افزار لينگو و ليندو

صفحه بعد دانلود جزوه آموزش Lingo

 

مدیر سایت بازدید : 504 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

قسمتی از متن کتاب:
 
Spss چيست ؟ Spss يك تجزيه كننده جامع و انعطاف پذير آماري و يك سيستم مديریت داده است. Spss مي تواند داده ها را تقريباً از همه انواع فايل ها بگيرد و از آنها در توليد گزارش هاي جدول بندي شده ،نقشه ها ،نقشه پخش/ توزيع و روند/ توسعه ،آمارهاي توصيفي و تجزيه و تحليل آماري جريان پيچيده و رفتار مركب داده ها ... استفاده كند. Spss در پلت فرمهاي مختلفي چون سيستم هاي : Windows-Mancintash-Unix ... قابل اجراست . نسخه ويندوز Spss، تمامي قابليت هاي قالب اصلي برنامه Spss را براي محيط كامپيوترهاي شخصي بوجود ميآورد . Spss شما را براي اجراي بسياري از تجزيه و تحليلها در كامپيوتر شخصي خود كه پيشتر در ماشين هاي بسيار بزرگتر ميسر بودند ،قادر ميسازد . نسخه ويندوز Spss ، يك برنامه كاربردي كه تجزيه و تحليل هاي آماري را براي همه سطوح از كاربران بيش از پيش شهودي ميسازد ، بوجود ميآورد. 



مدیر سایت بازدید : 590 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اس پي اس اس SPSS نسخه 18 و 19

اس.پي.اس.اس SPSS مخفف Sciences Statistical Package for the Social به معني بسته امارى براى علوم اجتماعى است. نرم افزار تحليل آماري SPSS جهت آزمون فرضيه‌هاي آماري و تحليل رگرسيون و کوارايانس بسيار توانمند است. نظر به حجم بالاي اين نرم افزار مجبور شديم از لينک دانلود سايت vatandownload استفاده کنيم.

مدیر سایت بازدید : 302 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

از آنجا که در دیدگاه اسلام هدف از حکومت علاوه بر تأمین نیازهای مادی مردم توجه به مصالح معنوی و حفظ ارزش‌های اخلاقی و دینی است لذا حکومت اسلامی موظف است بستری مناسب جهت رشد و تعالی معنوی افراد جامعه فراهم نماید، به تعبیر دیگر «در جامعه اسلامی قوانین باید آهنگ قرب الی الله داشته باشد و تأمین مسائل و ابعاد حیات انسانی در صورتی دارای ارزش است که به مثابة مقدمه‌ای در جهت رشد و تکامل معنوی انسان تلقّی گردد»[۱]

قرآن کریم ویژگی‌های حکومت اسلامی را چنین بیان فرموده است:

مدیر سایت بازدید : 356 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

فرقی نم یکند ماشین عروس پیکان جوانان دهه 60 باشد یا پورشه کروکی که گلفروش دلش نیاید روی آن گل بچسباند.
مراسم عروسی روی یکی از کشتی های لوکس در آبهای مدیترانه باشد یا در پارکینگ یک خانه. یک چیز در همه
مراس مها برای عروس و داماد و پدر و مادران مشترک است آن هم استرس برگزاری مراسم البته با درج های از شدت و ضعف.

مشاهده متن کامل در لینک زیر:

http:/farheekhtegan.ir/fa/panel/Pdf/92-11-05/11.pdf

مدیر سایت بازدید : 345 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (2)

خواهرم ، حرمت چادر رو حفظ کن....

ما داریم هر روز طعنه و فحش و ناسزا میشنویم

برای این لباس...!!

وقتی داری گناه میکنی... درش بیار!!

وقتی هنوز یاد نگرفته ای چگونه باید باشی

درش بیار..

(وقتی هنوز یاد نگرفته ای چگونه سرت کنی

درش بیار...)


دیگه چادر من و تو تنها یک پوشش نیست..

چادر من و تو یعنی یک تفکر!!

خدایا چادریها رو حفظ کن..

تقدیم به خانم های چادری

منبع:http://www.afsaran.ir/link/336277

مدیر سایت بازدید : 345 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)


در آية‌ 59 سورة‌ احزاب‌ آمده‌ است‌ كه‌:
يا ايها النبي‌ قل‌ لِاَزواجك‌ و بناتك‌ و نساء المؤمنين‌ يدنين‌ عليهن‌َّ من‌ جلابيبهن‌ّ، ذلك‌اَدني‌' ان‌ يُعْرَفْن‌َ فَلايُؤذَيْن‌َ و كان‌ الله‌ غفوراً رحيماً.
اي‌ پيغمبر به‌ زنانت‌ و دخترانت‌ و زنان‌ مؤمنين‌ بگو چادرهاشان‌ را برروي‌ها و بدن‌هاشان‌ فروپيچند كه‌ اين‌ كار براي‌ اين‌ كه‌ (به‌ عفت‌) شناخته‌ شوندتا از تعرض‌ و جسارت‌ (هوس‌رانان‌) آزار نكشند برآنان‌ بسيار بهتر است‌ وخدا آمرزنده‌ و مهربان‌ است‌.

در آيه‌ 31 سورة‌ نور مي‌فرمايد:
قل‌ للمؤمنات‌... ولْيَضْرِبْن‌َ بِخُمُرِهِن‌َّ علي‌ جُيُوبِهِن‌َّ... .
به‌ زنان‌ مؤمن‌ بگو...كه‌ بايد سينه‌ و بر و دوش‌ خود را با مقنعه‌ بپوشانند...

يا ايها الذين‌ امنوا ... اذا سَاَلْتُموهُن‌َّ مَتاعاً فسألوهن‌َّ مِن‌ْ وَر'آءِ حجاب‌ٍ...
اي‌ كساني‌ كه‌ ايمان‌ آورده‌ايد... هنگامي‌ كه‌ از زنان‌ پيامبر(ص) از موردي‌سؤال‌ مي‌كنيد مستقيماً روبه‌رو نشويد و از پشت‌ حجابي‌ اين‌ كار را انجام‌ دهيد...

«و لا يضربن‌ بار جلهن‌ ليعلم‌ ما يخفين‌ من‌ زينتهن‌»
و پاي‌ به‌ زمين‌ نكوبند كه‌ زيورهاي‌ مخفي‌شان‌ دانسته‌ شود.

مدیر سایت بازدید : 312 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

کلاهی که پهلوی سر زنان گذاشت
فرمان كشف حجاب به صورت رسمي در 17 دي 1314 صادر شد؛ از اين تاريخ، استفاده از چادر يا هر سرپوشي، بجز كلاه هاي اروپايي، ممنوع اعلام شد، زنان محجبه حق ورود به خيابانها يا استفاده از وسايط نقليه را نداشتند و كسبه نيز مجاز به فروش اجناس به زنان با حجاب نبودند.
مسئله حجاب به علت ارتباط با ويژگی‌های گوناگون فردی و اجتماعی انسان در تمام دوران تاريخ و نيز در اديان الهی به انحای مختلف مورد تاكيد قرار گرفته و از نيازهای حقيقی و مسلم است كه هر چه دارای مراتبی عالی‌تر باشد به معنويت و دينداری فرد تاثير بيشتر و عميق‌تری داشته و هرچه خلا در اين زمينه محسوس‌تر باشد مشكلات و آسيب‌های سلامت، رشد و امنيت فردی و اجتماعی افزون‌تر خواهد شد.

مدیر سایت بازدید : 270 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

شادیهای مشترک مخصوص همسران کسل

 


روزهای اول زندگی تان را به خوبی به یاد می آورید، آنروزها همه چیز تازگی داشت. سعی می کردید هر روز به شیوه ای جدید در را به روی همسرتان باز کنید.......

 

 


شادی همسران

روزهای اول زندگی تان را به خوبی به یاد می آورید، آنروزها همه چیز تازگی داشت. سعی می کردید هر روز به شیوه ای جدید در را به روی همسرتان باز کنید.به نوعی می توان گفت شگفت زده کردن همسرتان تنها هدفتان بود اما امروز دیگر ایده ای در سرتان ندارید احساس می کنید خسته اید یا ایده هایتان در این سالها ته کشیده است اما شما به شدت در اشتباه هستید، آرمان شهری که شما به دنبال آن هستید در همین نزدیکی هاست. قرار نیست شما خالق اتفاق خاصی باشید تا زندگی تان رنگ دیگری به خود بگیرد در واقع با کارهایی خیلی کوچک می توانید رنگ زندگی را تغییر دهید. بعضی اوقات اشتباه ما این است که فکر می کنیم، تمیز نگه داشتن خانه، درست کردن غذاهای مختلف لازمه زندگی است، این امورلازم است اما برای یک زندگی خوب کافی نیست.

مدیر سایت بازدید : 315 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

بیشترین دعواهای زناشویی

 


چرا زن و شوهرها دعوا می کنند؟ با همسری که عاشقانه انتخابش کرده ایم، چرا جدل می کنیم؟ عمده ترین دلایل اختلاف و مشاجرات همسران چه است؟

 

اختلاف نظر و سلیقه امری طبیعی است و این کاملا منطقی به نظر می رسد که انسانها به واسطه بسیاری از عوامل فرهنگی، تربیتی، خانوادگی، ژنتیکی و .... با هم متفاوت باشند و در مسیر ارتباطاتشان با دیگران نیز به مشکل برخورد کنند و احیانا بحث و جدل و یا مشاجره  داشته باشند. اما نکته بسیار جالب توجه این است  که چرا برخی از افراد با همسری که خود انتخاب کرده اند و دوستش داشته اند بیشترین مشاجرات و اختلافات را داشته  و از همه مهتر آن که کوتاه نمی آیند و وضعیت را وخیمتر می کنند. به راستی چرا؟  

 

مدیر سایت بازدید : 285 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
رواج روزافزون بدحجابی به عنوان امری نابهنجار، در ایران اسلامی در حالی رخ می‌دهد که دین ما نسبت به فراگیری این گناه کبیره، هشدار داده و آثار و تبعات نامطلوبی را وعده می‌دهد.

به گزارش افکارنیوز، «حجاب» در جامعه اسلا‌می، یکی از مهم‌ترین احکام الهی و از مؤثرترین راهکارها برای حفظ اخلاق است.۷۸ سال پیش در ۱۷ دی‌ماه ۱۳۱۴ هجری خورشیدی، به دستور اجانب ضداسلام کشف حجاب به دست رضاخان خائن و دست‌نشانده عملی شد. از آن پس بود که به رغم مقاومت شیرزنان ایرانی مسلمان در برابر این اقدام فجیع؛ اما جامعه آماده اجرای این مورد غم‌انگیز شد.

مدیر سایت بازدید : 294 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

به گزارش افکارنیوز، شرافت زن اقتضاء می کند هنگامی که از خانه بیرون می رود متین ، سنگین و با وقار باشد، در طرز رفتار و پوشش خود باعث تحریک و تهیج نامحرمی نشود ، عملا مرد را به سوی خود دعوت نکند، زبان دار و معنی دار به سخن خود آهنگ ندهد. چرا که اسلامزن را تشویق به این کرده است که هر اندازه متین‌ و باوقار و عفیف‌تر در جامعه حضور یابند و خود را در معرض دید بسیاری از مردان نگذارند بر احترامش افزوده خواهد شد. اما متأسفانه ما امروزه شاهد هستیم که برخی دختران ایرانی پر رنگ و لعاب‌تر و بی حجاب تر از همیشه در کوچه، خیابان، دانشگاه و یا محل کار ظاهر می‌شوند و هر روز هم بیشتر مردم می‌پذیرند که جامعه تغییر کرده است! همچنین امروزه با صحنه هایی روبه رو می شویم که خود شرمنده خود می شویم چرا کهگاهی شاهد دخترانی در خیابان هستیم که حیثیت زن بودن خود را حفظ نکرده و چشم های هوس آلود مردان را با ژست ها ی غیر ناپسند به سوی خود جلب می کنند .

آیا حیثیت زن ایجاب می کند که اینچنین باشد؟

آیا زن بودن به جلوه گری و عشوه گری در خیابان است؟

آیا اگر ساده پوش باشند و نگاه های شهوت آلود مردان را به سوی خود جلب نکند، برخلاف حیثیت زن یا بر خلاف حیثیت مرد یا بر خلاف مصالح اجتماع یا بر خلاف اصل آزادی عمل کرده اند؟

مدیر سایت بازدید : 298 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

در حالی که سبد کالایی اهدایی دولت به مردم از ارزش ریالی چندانی برخوردار نیست، اما تبلیغات، اخبار و هیاهوهای ایجاد شده درباره اختصاص آن، رفتاری نه‌چندان صحیح و عزتمندانه با مردم را تداعی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما، یکی از مهم‌ترین انتقادهای مدیران دولت یازدهم به دولت‌های قبل، رواج «اقتصاد صدقه‌ای» بوده است. به گفته آنان، روشی که در گذشته در پرداخت یارانه نقدی و دیگر تسهیلات رفاهی به مردم در پیش گرفته شده بود، عزت و شأن دریافت‌کنندگان را رعایت نمی‌کرد و در بسیاری موارد عزت نفس آنها را خدشه دار می‌کرد. با این حال رفتاری که برخی مدیران دولت یازدهم در برخورد با موضوع اهدای سبد کالایی به مردم در‌پیش گرفته‌اند، چیزی جز رفتارهای «صدقه‌گونه» نیست؛ به طوری که گاه از خلال مصاحبه‌های متعدد، تاکیدهای فراوان، اعلام متعدد جزئیات سبد و سرانجام تشکیل ستاد اجرایی ویژه برای اعطای این سبد این‌گونه برداشت می‌شود که سبد کالایی یادشده، شایسته صفت «یک سبد و صد هیاهو» قرار می‌گیرد. درواقع با این‌که اعطای این سبد و دیگر سبدهای کالایی به مردم فی‌نفسه ارزشمند و اقدامی در خور تمجید است، اما روش اعطای این سبد طوری است که ویژگی‌های مثبت آن را زیر سوال می‌برد. این در حالی است که ارزش سبد کالایی که دیروز 80 هزار تومان به ازای هر‌خانوار اعلام شد، حتی در ترکیب ماهانه یارانه افراد هم رقم قابل توجهی به حساب نمی‌آید؛ به طوری که این 80 هزار تومان کمتر از یارانه یک ماه دو نفر از اعضای خانوار است و هرچند اختصاص آن مفید است، اما چندان مشکل‌گشایی از خانوارهای تحت‌فشار تورم نمی‌کند.

مدیر سایت بازدید : 338 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

ممنونم، متشکرم، سپاسگزارم

 


تشکر و سپاسگزاری از انرژی زیادی برخوردار است و بر دو طرف اثر مثبتش را نشان می دهد.

 

سپاسگزاری باعث افزایش نیکیها و تقویت انگیزه ی نیکوکار می شود. مادامیکه فرهنگ تشکر و قدردانی در جامعه یا در خانواده ای رواج داشته باشد، خیر و خوبی هم در آنجا رواج خواهد داشت.

اگر فرهنگ تشکر در ملتی نباشد، بدبینی و خودخواهی همه جا را خواهد گرفت. در چنین جامعه ای نیکوکار، احمق خواهد بود و خیرخواهی معنایی نخواهد داشت. در چنین جایی باید فقط به فکر خود بود و برای انجام هر کاری دلیلی مادی پیدا کرد. به همین جهت است که دین ما می گوید شکر نعمت، نعمتت افزون کند ،کفر ،نعمت از کفت بیرون کند.

مدیر سایت بازدید : 279 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

شناخت دنیایی که واقعی نیست

 


رایانه ها که در گوشه خانه هر کس خودنمایی می کند  و موبایل ها قابلیت دسترسی به اینترنت را دارد. عدم آگاهی والدین  از کاربری این وسایل خطراتی را برای  فرزندان به همراه داد.

استفاده کودکان از اینترنت

این روزها وظیفه ای دشوار به گردن والدین و مدارس افتاده است.کودکان ونوجوانان امروز در معرض رسانه هایی قرار دارند که شاید اکثر موارد آنها را تهدید می کند. کامپیوترهایی  که در گوشه خانه هر کس خودنمایی می کند  و موبایل ها قابلیت دسترسی به اینترنت را دارد. عدم آگاهی والدین  از کاربری این وسایل خطراتی را برای  فرزندان به همراه داد.

مدیر سایت بازدید : 399 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

چطور یک ارتباط عاشقانه را زنده نگه داریم؟

توجه به طبیعت صمیمیت یا دوستی صمیمانه میان زن و مرد نخستین نکته مهم در رابطه آنهاست. یک رابطه مبتنی بر صمیمیت با دیگر روابط بر اساس شش عامل با اهمیت تفاوت می یابد. این عوامل عبارتند از شناخت، توجه، وابستگی دوطرفه، تقابل، اعتماد و تعهد.


 

بدون داشتن شناخت (knowledge)شخصی و گسترده و گاه محرمانه نمی توان از دوستی صمیمانه سخن راند. اطلاعاتی که طرفین در مورد تاریخچه زندگی و سلایق شخصی به هم می دهند و بسیاری از موضوعات خصوصی که با هم در میان می گذارند شناخت دوطرفه از یکدیگررا تکمیل می کند و تعمیق می بخشد.

مدیر سایت بازدید : 299 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

1 - برای زندگی خود قوانینی در نظر بگیرید و سعی كنید از آنها سرپیچی نكنید. این قوانین را پس از مشورت با متخصصان و افرادی كه تجربه یك زندگی موفق  را داشته اند، تدوین كنید.

2 - از «خود»، «افرادی كه در زندگی شما نقش دارند» و «محیط اطرافتان» شناخت كافی به دست آورید.

3 - به این نكته واقف باشید كه شما سهم عمده ای در ساختن زندگی خود دارید. در بیشتر مواقع این شما هستید كه می توانید از زندگی لذت ببرید یا آن را به كام خود تلخ كنید.

برای زندگی خود قوانینی در نظر بگیرید و سعی كنید از آنها سرپیچی نكنید.
shahbazi بازدید : 225 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

لذت حجاب را درك كرده‌ای؟

 


با وجود تمام ویژگی‌های مفید و غیر قابل انكار حجاب برای بانوان، به ذكر این نكته بسنده می‌كنیم كه حجاب، لذت و شادی معنوی را برای یك بانوی مسلمان به ارمغان می‌آورد.

 



نمی‌دانید چقدر لذت‌بخش است وقتی وارد مغازه‌ای می‌شوم و می‌پرسم: آقا! این‌ها قیمتش چنده؟

و فروشنده جوابم را نمی‌دهد؛

دوباره می‌پرسم: آقا! این‌ها چنده؟

فروشنده که محو موهای رنگ کرده زن دیگری است، من را اصلاً نمی‌بیند.

باز هم سۆالم بی‌جواب می‌ماند و من، خوشحال، از مغازه بیرون می‌آیم.

نمی‌دانید چه لذتی دارد وقتی در خیابان و دانشگاه و... راه می‌روید و صد قافله دل، همراه شما نیست...

نمی‌دانید چه لذتی دارد وقتی سیاهی چادرم،

دل مردهایی که چشمشان به دنبال خوش‌رنگ‌ترین زن‌هاست را می‌زند.

نمی‌دانید چه لذتی دارد، وقتی شاد و سرخوش، در خیابان قدم می‌زنید؛

در حالی که دغدغه این را ندارید که شاید گوشه‌ای از زیبایی‌هاتان، پاک شده باشد!

و مجبور نیستید خود را با دلهره، به نزدیک‌ترین محل امن برسانید تا هر چه زودتر، زیبایی خود را کنترل کنید؛

و زیبایی از دست رفته‌تان را به صورتتان باز گردانید.

می‌دانید چه لذتی دارد، وقتی جولانگاه نظرهای ناپاک و افکار پلید مردان شهرتان نیستید؟

می‌دانید چه لذتی دارد، وقتی مردهایی که به خیابان می‌آیند تا لذت ببرند، ذره‌ای به تو محل نمی‌گذارند؟

می‌دانید چه لذتی دارد، وقتی جولانگاه نظرهای ناپاک و افکار پلید مردان شهرتان نیستید؟

 

می‌دانید چه لذتی دارد، وقتی کرم قلابِ ماهیگیریِ شیطان برای به دام انداختن مردان شهر نیستید؟

می‌دانید چه لذتی دارد، وقتی می‌بینی که می‌توانی اطاعت خدایت را بکنی؛ نه اطاعت هوای نفست را؟

می‌دانید؛ واقعاً می‌دانید که چه لذتی دارد وقتی در خیابان راه می‌روید؛

در حالی که یک عروسک متحرک نیستید؛ یک انسان رهگذرید.

واقعاً چه لذتی دارد این حجاب. لذتی وصف ناشدنی...

خدایا؛ لذت حجابم مدام باد...

shahbazi بازدید : 288 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

چادر نازك را تحریم کنیم!

 


به پارچه‌فروشی‌ها که داخل شوی و سراغ قواره‌های چادری را كه بگیری، تورهای طرح‌داری را نشانت می‌دهند و می‌گویند «مدل‌هایمان این‌هاست»! و تو در حیرت می‌مانی که: آیا حجاب برتر، این است؟!

 


به پارچه‌فروشی‌ها که داخل شوی و سراغ قواره‌های چادری را كه بگیری، تورهای طرح‌داری را نشانت می‌دهند و می‌گویند «مدل‌هایمان این‌هاست»! و تو در حیرت می‌مانی که: آیا حجاب برتر، این است؟! این‌ها را که حجابی باید، تا خودشان را بپوشاند!

آن‌چه جالب می‌نماید این است که نام این قسم چادرها را به عنوان «چادرهای مجلسی» آدرس می‌دهند! عنوانی که به غایت مضحک است!

بقیه در ادامه مطلب....

مدیر سایت بازدید : 235 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

  یک روز جلوی در موسسه اسلامی نیویورک، دختر خانم جوانی جلوی من را گرفت و اظهار داشت: می‌خواهد مسلمان شود...

سوال کردم چه اطلاعاتی پیرامون اسلام دارید؟ گفت: «به نتیجه رسیده‌ام كه مسلمان شوم.» بنده هم پیشنهاد مطالعه چند کتاب را دادم. کتاب‌ها در اختیارش گذاشته شد؛ بعد از مدتی با اشتیاق به نزدم آمد و گفت: «کتاب‌ها را خوانده و می‌خواهم مسلمان شوم.»

باز چند کتاب دیگر هم به او دادم و گفتم: این‌ها را هم مطالعه کنید. این کار، چند بار همین طور ادامه پیدا کرد. مطمئن بودم جامعیتی از اسلام و مکتب تشیع از مطالعه این کتاب‌ها برایش حاصل شده است. یک روز همین دختر با عصبانیت وارد موسسه شد و گفت: «اگر همین الان شهادتین را برایم نخوانید، داخل شهر می‌روم، داد می‌زنم و اعلام می‌کنم، من مسلمان هستم تا همه متوجه بشوند و به این طریق اسلام می‌آورم.» شور و اشتیاق این دختر، موجب این شد تا به او قول دهم ایشان در مراسم جشن بزرگ میلاد امام حسین (علیه‌السلام) در موسسه بیایند و مراسم تشرف به اسلام را برگزار کنیم.

مدیر سایت بازدید : 7593 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اس پي اس اس SPSS نسخه 18 و 19

دانلود اس پي اس اس SPSS

اس.پي.اس.اس SPSS مخفف Sciences Statistical Package for the Social به معني بسته امارى براى علوم اجتماعى است. نرم افزار تحليل آماري SPSS جهت آزمون فرضيه‌هاي آماري و تحليل رگرسيون و کوارايانس بسيار توانمند است. نظر به حجم بالاي اين نرم افزار مجبور شديم از لينک دانلود سايت vatandownload استفاده کنيم.

shahbazi بازدید : 242 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

غیرت یکی از کمالات انسانی است که دست پرتوان آفرینش، اسباب آن را در وجود آدمی تعبیه کرده است. غیرت ورزی در حد عالی آن، لازمه انسانیت آدمیان مخصوصاً مۆمنان پرهیزگار است.

 

علمای اخلاق نیز "غیرت" را چنین تعریف کرده‌اند، غیرت و حمیت، یعنی تلاش در نگهداری آنچه که حفظش ضروری است، این صفت در قالب مطلوبش از شجاعت، بزرگ منشی و قوت نفس انسان سرچشمه می‌گیرد و یکی از ملکه‌های نفسانی انسان و سبب مردانگی است و مردِ بی غیرت از زمره مردان خارج است.

مدیر سایت بازدید : 292 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

به دلیل اینکه کاربران علاقه زیادی به کار با برنامه های افزایش سرعت سیستم را دارند و همیشه از سرعت پایین سیستم خود شکایت می کنند و به دنبال راه حلی برای رفع مشکل هستند یکی از بهترین برنامه های افزایش سرعت سیستم را در این قسمت قرار می دهیم. نرم افزار UNIBLUE SPEEDUPMYPC با انجام چند کار سرعت سیستم را افزایش می دهد. کارهای اصلی پاک کردن فایل های اضافی سیستم و بهینه کردن حافظه و برنامه های STARTUP سیستم و .... می باشد. همچنین با امکان FILE SHREDDER این برنامه می توانید یک فایل را طوری پاک کنید که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشد. این نرم افزار کاربردی با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگار است.


مدیر سایت بازدید : 409 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)
پيغمبر (ص) فرمود: مردى كه بر بدخويى همسرش صبر كند؛ خداوند اجر مصائب ايوب را به وى دهد، و زنى كه بر بدخويى شوهرش شكيبايى كند؛ خداوند ثواب آسيه بدو دهد.

 پيغمبر (ص) فرمود: مردى كه بر بدخويى همسرش صبر كند؛ خداوند اجر مصائب ايوب را به وى دهد، و زنى كه بر بدخويى شوهرش شكيبايى كند؛ خداوند ثواب آسيه بدو دهد.

مدیر سایت بازدید : 300 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)
امام باقر(ع) می فرماید: هر كس حتى بر يك سخن ناگوار زن شكيبايى كند؛ خداوند او را از دوزخ رهايى بخشد و بهشت را برايش حتمى سازد، ...

 از امام باقر (ع) است که پيغمبر (ص) فرمود: پيغمبر مرا در باره زن چندان سفارش كرد تا جايى كه گمان كردم كه او را جز بواسطه فاحشه آشكار (زنا و بى‏ عفتى علنى) طلاق نتوان داد.

مدیر سایت بازدید : 661 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

سیره و گفتار ائمه (ع) در تعامل با همسران

 

زیباترین روش زن داری 

بدون تردید رسیدن به سعادت دنیا و آخرت و حیات طیبه انسانی، آرزوی مشترك تمامی انسان ها است كه ریشه در فطرت آنان دارد. در این راستا زنان و مردان هر كدام جایگاه و نقش خاص خود را دارند كه در صورت ایفای نقش و رسالت واقعی و درست خود غرض خلقت را حاصل می كنند. این همان مطلبی است كه خداوند با عبارت و عاشروهن بالمعروف (سوره نساء آیه 19) آن را مورد تاكید قرارمی دهد.امام صادق (ع) درحق زنان می فرماید: من اخلاق الانبیاء حب النساء؛ محبت نسبت به زن از اخلاق انبیاء است.

 


مدیر سایت بازدید : 356 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)
باید توجه داشت که این دو نهاد در تأسیس، مستقل بوده و هر یک از این نهادها تاریخچه کاملاً متفاوتی با دیگری دارد.

این روزها، به مناسبت شهادت شهید مفتح – رحمه الله – باز هم سخن از وحدت حوزه و دانشگاه به میان آمده و اذهان، قدری معطوف به این موضوع شده است. لذا به نظر رسید که از باب باز شدن بحث، نکاتی را در میان بگذاریم.

مدیر سایت بازدید : 359 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازتبیان، باتوجه به اینکه ریشه اصلی تفکر مهدویت در قرآن در بیش از یکصد آیه بیان شده است، لزوم توجه به آیات مهدوی بیش از پیش احساس می شود، درحالی که در تفسیر این آیات، روایات فراوانی بر پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) نقل شده است که بنابر آنها، حکومت امام مهدی(عج) در آخرالزمان همان حکومت مستضعفان و صالحانی است که در قرآن به آن بشارت داده شده است. یکی از آیاتی که این موضوع در آن به کار رفته شده و کمتر به آن دقت شده است آیت الکرسی می باشد در این مجال بر آنیم که در مورد این آیه و محوریت این موضوع مطالبی را بیان کنیم.

مدیر سایت بازدید : 303 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
تبدیل تمامی اسناد قابل چاپ به پی دی اف PDF با Print2PDF 9.1.11.0421
تبدیل تمامی اسناد قابل چاپ به پی دی اف PDF با Print2PDF 9.5
 
Print2PDF توانایی  ساخت فایل PDF از داخل هر نرم افزاری که قابلیت پرینت گرفتن داشته باشد را  دارد. از کاغذهایی تا اندازه ۲۰۰ اینچ پشتیانی می کند و قابلیت چاپ در هر  دو حالت افقی و عمودی روی کاغذ و کیفیت چاپی تا ۲۴۰۰ dpi را دارد.پشتیبانی  از فرمت های رایج پی دی اف ادوبی ۱٫۳،۱٫۴،۱٫۵ و ISO 19005-1 PDF/A-1 را  دارد. از رمزگذاری ۴۰ بیتی یا ۱۲۸ بیتی RC4 جهت حفاظت از اسناد حساس شما  استفاده می شود. و سطح دسترسی به اسناد قابل تعریف است.استفاده از نرم  افزار Print2PDF بسیار ساده است بطوری که پس  از نصب آن یک پرینتر مجازی که قابلیت اشتراک گذاری در شبکه را نیزدارد،  برای سیستم ایجاد شده و با چاپ هر سندی از درون تمام نرم افزارها با این  پرینتر سند به فایل PDF تبدیل می شود و تنظیمات این پیرنتر مجازی تقریبا  مشابه پرینترهای حقیقی است.
 
 

 

 

مشخصات کلیدی نرم افزار Print2PDF :

    - پشتیبانی از زبان های گوناگون
    - پشتیبانی از ISO 19005-1 PDF/A-1,PDF/X و ۶۴ بیتی
    - پشتیبانی از تمام ورژن های ویندوز
    - تبدیل گروهی اسناد و مدارک
    - قابلیت شناسایی خودکار لینک ایمیل در فایل PDF
    - ایجاد دسترسی به لینک ها
    - قابلیت تنظیم فشرده سازی تصویر
    - ادغام اسناد
    - قابلیت درج امضا دیجیتال در اسناد
    - رمز گذاری روی اسناد
    - افزودن مهر خاص روی سند
    - فهرست نویسی و لینک به اسناد دیگر
    - پیوست فایل به سند PDF
    - پشتیبانی از شبکه
 
آموزش نصب نرم افزار Print2PDF :
- برای كرك كردن نرم افزار از شماره سریال نامبر در فایل Serial.txt استفاده نمایید.
- حالا میتوانید بدون محدودیت از نرم افزار استفاده نمایید.

 

 



دانلود فایل دانلود فایللینک کمکی  
حجم فایلحجم فایل: 24.3 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع

ghasem بازدید : 324 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (1)

«نامه فرناندا لیما به عزت‌الله ضرغامی» عنوان مطلب طنزی است که به قلم امیر وفایی در روزنامه قانون روز دوشنبه منتشر شده است.

متن این یادداشت طنز به این شرح است:


«در پی پخش موفقیت‌آمیز مراسم قرعه‌کشی جام جهانی از شبکه سه و نقش بر آب شدن نقشه‌های غرب در ترویج پوشش غربی در میان جوانان ایرانی، رئیس سازمان صدا و سیما در نامه‌ای از دست‌اندرکاران این برنامه و خصوصا تدوینگری که موفق شده بود مجری خانم مراسم را به طور کامل سانسور کند، تشکر و قدردانی کرد. اگر غربی‌ها می‌دانستند ما در تدوین و سانسور همزمان برنامه‌های پخش زنده این قدر پیشرفت کرده‌ایم عمرا ناز خانم فرناندا لیما را نمی‌کشیدند. در این صورت شاید اجرای مراسم را به یکی مثل رسول نجفیان می‌سپردند تا تاری هم برایشان بزند، “می‌رن آدما” را بخواند و اشک مختصری از حاضران در سالن بگیرد.

(ادامه دارد....)

مدیر سایت بازدید : 368 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود HyperCam

نرم افزار قدرتمند تصویربرداری از محیط ویندوز

 

HyperCam 3.5.1310.06 یک نرم افزار قدرتمند برای ضبط فعالیت های صفحه نمایش می باشد, که دارای ابزار ویرایشی قدرتمندی برای این منظور میباشد که امکاناتی از جمله پیوست را ارائه میدهد. رابط کاربری بسیار آسان و زیبایی دارد و به شما اجازه میدهد تا کل صفحه نمایش یه یک قسمت خاص و یا یک پنجره به خصوص را انتخاب کرده و بلافاصله به ضبط فیلم بپردازید, در حالت کلی سه گزینه برای شما وجود خواهد داشت: ضبط کل صفحه نمایش, ضبط قسمت دخواهی از صفحه و یا ضبط یک پنجره.

 

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 404
  • بازدید ماه : 275
  • بازدید سال : 7,781
  • بازدید کلی : 290,523
  • کدهای اختصاصی