loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 391 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان جزوه: جزوه درسی اقتصاد خرد

 قالب بندی : PDF

 

اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به مطالعه منحصر به فرد اقتصاد، تجزیه و تحلیل بازار، رفتار مصرف کنندگان و خانوارها و بنگاه‌ها می‌پردازد و اساس آن مدلهای ریاضی است.اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به چگونگی رفتار انسان‌ها و انتخاب هایشان در سطح واحدهای خرد یا کوچک اقتصادی مانند یک فرد، یک بنگاه، یک صنعت یا بازار یک کالای خاص می‌پردازد و به چگونگی تعامل بین خریداران و مصرف کنندگان و عوامل موثر در انتخاب خریداران می‌پردازد به طور خاص اقتصاد خرد به الگوی عرضه و تقاضا برای کالاها و خدمات و همچنین تعیین قیمت خروجی در بازارهای خاص می‌پردازد و به طور معمول در بازار هایی که در آن کالاها در حال خرید و فروش هستند کاربرد دارد .

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 464 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (1)

  آمار به عنوان یک موضوع علمی، امروزه شامل مفاهیم و روشهائی است که در تمام پژوهشهایی که مستلزم جمع آوری داده ها به وسیلة یک فرآیند آزمایش و مشاهده، و انجام استنباط و نتیجه گیری به وسیلة تجزیه و تحلیل این داده ها هستند، اهمیت بسیار دارند.

آمار هنر و علم جمع آوری، تعبیر و تجزیه و تحلیل داده ها و استخراج تعمیمهای منطقی در مورد پدیده های تحت بررسی است.

مدیر سایت بازدید : 353 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

شرح

آكادمي توسعه مديريت سروش انديشه در يك اقدام موثر و كارآمد دوره هاي آموزشي مديريت از جمله MBA در گرايشهاي مختلف را به صورت كاملا غيرحضوري (مجازي) و با كمترين شهريه براي كليه علاقه مندان بدون هيچ شرايطي و در سراسر كشوربرگزار مينمايد.

اين مجموعه در پايان دوره به كليه فراگيران گواهينامه هاي بين المللي از آكادمي هاي بين المللي معتبر دنيا را اعطا مي نمايد.

بقیه در ادامه مطلب

modir بازدید : 296 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

منبع : LifeHacker  

روشها و تکنیکهای بسیاری برای اقناع و متقاعد کردن دیگران وجود دارد اما در اینجا به سه روش پیش پا افتاده و البته شیطانی برای گرفتن بله از دیگران اشاره می کنیم.

  1. ترساندن یا تکنیک ترس و رهائی: دانشمندان روانشناس یکی از روشهای ناخوشایند قانع کردن دیگران را تکنیک ترس و رهائی نامگذاری کرده اند. در این روش بر احساسات شکار تمرکز می شود و استرس و نگرانی زیادی به وی تحمیل می شود و ناگهان تمامی این فشارها قطع می شود. پس از این آسایش ناگهانی فرد خلع سلاح شده و کمتر قادر به تصمیم گیری منطقی و عقلانی خواهد بود و درنتیجه بسیار آمادۀ پاسخ مثبت به درخواستهای گوناگون می شود.
  2. ایچاد احساس گناه برای جبران : یکی از استراتژی هائی که بازایاب های بی اعتناء به اصول اخلاقی بسیار بکار می گیرند ایجاد احساس جبران در مشتری است. کتاب The Dynamics of Persuation (دینامیزم اقناع) موضوع را اینچنین توضیح می دهد:  استراتژی بین شخصی اقناع که در آن شخص الف کاری برای شخص ب می کند و درعوض شرایطی روانی برای جبران کردن شخص ب ایجاد می کند به نحوی که شخص ب برای جبران ، احساس فشار روانی می کند. البته کمک به دیگران یکی از مواهب جوامع بشری است اما افرادی که این کار را با هدفی شیطانی انجام می دهند به دنبال کسب توافق طرف مقابل در موضوعی مشخص می باشند.
  3. ابتدا تقاضائی کوچک سپس ... در این تکنیک کسی از شکار می خواهد تا درخواستی پیش پا افتاده را برایش انجام دهد و پس از متقاعد کردن وی برای انجام کاری کوچک در پی تقاضا از وی برای کار اصلی خواهد بود.

دانستن این روشهای شیطانی اقناع دیگران می تواند به ما کمک کند تا در دام چنین تکنیکهائی نیفتیم. مواظب باشیم عادلانه و مطابق با اصول انسانی مذاکرات خود را به نتیجه برسانیم.

مدیر سایت بازدید : 418 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
نکاتی در مورد مقاله نویسی

تحقیق و پژوهش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به جرات می­توان گفت که همه پبشرفت­های علمی صنعتی پژوهشی تکنولوژی و جامعه شناسی بر پایه تحقیق و پژوهش استوار است. اصلی­ ترین و مهمترین شیوه ارائه نتایج یک مطالعه و تحقیق، تهیه مقاله است و محققی در صحنه تولید و انتشار علمی موفق است که بتواند نتایج خود را در مجلات معتبر به چاپ برساند. مقالات را از چند دیدگاه می توان دسته بندی كرد. یكی از این دسته بندی ها می تواند بر اساس محتوای اطلاعات مقاله باشد كه از این منظر مقالات به چهار نوع پژوهشی ، تحلیلی ، مروری و گردآوری تقسیم می شوند:

payande بازدید : 595 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

دوستانی که رشته کارشناسی آنها مدیریت نیست، برای بالا بردن قابلیت هایشان لازم است که یک سری کتاب ها را از قبل مطالعه داشته باشند که با آمادگی بیشتری درسهایشان را بگذرانند. ولی به علت کمبود وقت امکان خواندن تمام کتاب ها نیست. به همین خاطر تصمیم گرفتم که خلاصه بعضی از این کتاب ها را برای شما بگذارم.

 

مدیر سایت بازدید : 368 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود HyperCam

نرم افزار قدرتمند تصویربرداری از محیط ویندوز

 

HyperCam 3.5.1310.06 یک نرم افزار قدرتمند برای ضبط فعالیت های صفحه نمایش می باشد, که دارای ابزار ویرایشی قدرتمندی برای این منظور میباشد که امکاناتی از جمله پیوست را ارائه میدهد. رابط کاربری بسیار آسان و زیبایی دارد و به شما اجازه میدهد تا کل صفحه نمایش یه یک قسمت خاص و یا یک پنجره به خصوص را انتخاب کرده و بلافاصله به ضبط فیلم بپردازید, در حالت کلی سه گزینه برای شما وجود خواهد داشت: ضبط کل صفحه نمایش, ضبط قسمت دخواهی از صفحه و یا ضبط یک پنجره.

 

مدیر سایت بازدید : 2075 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)
عنوان: جزوه آمار و احتمالات کاربردی
استاد: آقای اردلان میرشانی
نوع: تایپ شده
فرمت: PDF
کیفیت: عالی

جزوه آمار و احتمالات کاربردی، این جزوه در بیست جلسه توسط استاد اردلان میرشانی تهیه شده است. این جزوه شامل عناوین زیر می باشد :

لینک دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 7,808
  • بازدید کلی : 290,550
  • کدهای اختصاصی