loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 339 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

کتاب کار حسابداري دولتي توسط استاد کامران فقيهي ذيحساب و مدرس دانشگاه تدوين شده است. اين کتاب حاصل ده سال تدريس ايشان بوده. کتاب کار حسابداري دولتي در 181 صفحه نگارش شده است. اين کتاب منبع خوبي براي اساتيد رشته حسابداري براي تدريس حسابداري دولتي است زيرا در اين زمينه خلائي در کتاب هاي منتشر شده وجود دارد.

 


! Download !
دانلود از لینک مستقیم
 
حجم فایل : مگابایت
منبع : سایت پارس مدیر 
مدیر سایت بازدید : 551 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب:سنگفرش هر خیابان از طلاست

نام اصلی کتاب:Every Street is Paved with Gold

نویسنده:کیم وو چونگ 

مترجم: محمد سوری

گزینش جملات و تدوین: شرکت پلاک آبی

 

شرح مختصر کتاب:پس از جنگ ویرانگر کره، «کیم وو – چونگ»با دستان خالی یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا را بيش از 25 ميليارد دلار فروش ساليانه تاسیس کرد. او توانسته 22 شرکت بزرگ با گستره وسیعی از محصولات تاسیس کند. « کیم » در طول این سالها از صنعت نساجی به کشی‌سازی و از کشتی‌سازی به اتومبیل‌سازی روی آورد، در دهه بعد یعنی دهه 80 صنعت الکترونیک را تجربه کرد و در دهه نود به سوی صنعت هوا – فضا رفت.

کتاب « سنگفرش خیابان از طلاست » مجموعه‌ای از یادداشت‌های کوتاه کیم خطاب به مردم کشورش بود که پس از گردآوری و تدوین آماده چاپ شد.

کتاب «کیم» در کره مبدل به پرفروش‌ترین کتاب شد و به دلیل پیام‌های جهانی‌اش یکی از موفق‌ترین کتاب‌های جهان لقب گرفت.کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست راه های جدید و فوق العاده برای اتخاذ تصمیم های بزرگ ، بدست آوردن وام های کلان ، پایان دادن به جلسات کاری طولانی ، استخدام دستیاران بزرگ و بسیاری کارهای دیگرنشان می دهد.

هم چنین ثابت می کند که اگر شما به سختی کار کنید و از پولتان برای بهبود وضع جامعه خود استفاده کنید ، آنگاه واقعا به این نتیجه می رسید که سنگفرش هر خیابان از طلاست و وارد جاده موفقیت واقعی می شوید

 

مدیر سایت بازدید : 3249 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب: هفت عادت مردمان موثر

نام اصلی کتاب: The Seven habits of highly effective people

نویسنده:  استفان کاوی

مترجم: گیتی خوشدل

ناشر:  پیکان


شرح مختصر کتاب: موثر بودن، خواه در زندگی شخصی خودمان و خواه در زندگی دیگران، محصول «منش» ماست، نه ثمره قواعد و فنونی برای اداره یا کنترل کردن دیگران. هفت عادت توصیه شده در این کتاب، برنامه ای برای ایجاد تغییر بنیادی و پایدار است.

 

مدیر سایت بازدید : 446 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب: هفده اصل کار تیمی

نام اصلی کتاب:  the 17 Essential Quality of a Team Player
           
Becoming the kind of person every team wants

نویسنده: جان ماکسول

مترجم: عزیز کیاوند

ناشر: فرا

 

شرح مختصر کتاب:

ساختن یک تيم بزرگ بدون در اختیار داشتن بازیگران بزرگ امکان پذیر نیست. اما چگونه مي‌توان به بازيگران خوب دست يافت؟ براي جذب افراد خوب يا بايد آنها را استخدام كرد و يا تربيتشان نمود. درهرحال آنچه قبل از آن الزامي‌است، اين است كه ابتدا خود ما ويژه‌گي‌هاي يك بازيگر خوب را بشناسيم و آن‌ها را در خود داشته باشيم.

اين كتاب هفده خصيصه را براي كساني كه مي‌خواهند در يك تيم موفق بدرخشند ارائه كرده است. چنانچه كسي اين هفده خصيصه را در خود داشته باشد، مطمئناً نقش تيمي خود را خوب بازي مي‌كند.

 

مدیر سایت بازدید : 530 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب: مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش

نام اصلی کتاب:  Play like a man, Win like a woman 

   نویسنده:گیل ایوانز

خلاصه سازی:مریم محمدی حق

 ترجمه:ویدا اسلامیه

 

 

شرحمختصر کتاب کتاب «مردانه بازی کن، زنانه پیروز باش»، راهنمای عملی مفیدی است که مطالب آموزنده ای را در زمینه ارتباط شغلی زن و مرد آشکار می کند.

گیل ایوانز، یکی از با نفوذترین مدیران اجرایی آمریکا، در دوران فعالیتش در فضای مردسالار رسانه های گروهی به زنان بیشماری برخورد کرد که همگی در محیط کار خود احساس درماندگی می کردند. گویی در بازیی شرکت داشتند که قوانین آن را نمی دانستند.

او به این گونه زن ها می گوید که تجارت به واقع یک بازی است و مثل همه ی بازی های دیگر قوانین خاص خود را دارد. ایوانز با صراحتی طنزآلود ضمن تاکید بر این نکته که لازم نیست زنان بر طبق قوانین مردانه بازی کنند، راهکارهای عملی لازم را برای تصمیم گیری صحیح در محیطهای شغلی به خواننده ارایه می نماید.

از میان راهکارهای مفید مطرح شده در این کتاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  - چگونه می توان در عرصه های شغلی امتیاز کسب کرد؟

  - چه هنگامی باید خطر کرد؟

  - ده واژه با مفاهیم متفاوت در دیدگاه زن و مرد

  - چرا مردها می تانند بی ادب باشند و زن ها نمی توانند؟  - چه هنگام باید کار را رها نمود؟

خواندن این کتاب برای همه بانوانی که خواهان کسب موفقیت در روابط کاری و نفوذ در محیط شغلی خویش هستتند، ضروری است.

 

مدیر سایت بازدید : 558 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب: از خوب به عالی

نام اصلی کتاب:Good to Great

نویسنده: جیم کالینز

مترجم: ناهید سپهرپور

ناشر: پیک آوین

 

شرح مختصر کتاب: از خوب به عالی همان طور که از نامش بر می آید، مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می کند. عرصه های بزرگ اقتصادی را ارایه می دهد و...

 

مدیر سایت بازدید : 275 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب: راهنمای عملی برای مستند سازی مدیریت پروژه

نام اصلی کتاب:THE PRACTICAL GUIDE TO PROJECTMANAGEMENT DOCUMENTATION

   نویسنده:  JOHN RAKOS

خلاصه سازی و ترجمه: فرهاد اندرخت

شرحمختصر کتاب: اسناد، مهم ترين دستاوردها در فرايند مديريت پروژه هستند. از آنجا كه در منابع گوناگون روش استانداردي براي تهيه اسناد پروژه وجود ندارد، معمولا تهيه و دسته بندي صحيح آنها يكي از چالش‌هاي مديران و دست‌اندركاران پروژه به شمار مي‌آيد. در كتاب The Practical Guide to Project Management Documentationاسناد پروژه بر اساس فازهاي تعريف شده در استاندارد PMBOKتعریف و طبقه بندي شده‌است و نحوه تهيه اسناد و مطالبي كه می‌باید در آن‌ها وجود داشته باشد، تشريح شده است. اين روش مي‌تواند به عنوان الگو و مبنايي استاندارد براي مستند سازي در پروژه‌ها، مورد استفاده مديران پروژه قرار گيرد.

 

مدیر سایت بازدید : 593 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود کامل کتاب " زبان تخصصی اقتصاد و مدیریت " صادق بافنده ایماندوست

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 480 کیلوبایت

نویسنده کتاب : صادق بافنده ایماندوست


 
 

دانلود کامل کتاب " زبان تخصصی اقتصاد و مدیریت " صادق بافنده ایماندوست

مدیر سایت بازدید : 278 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

نام اصلي کتاب English in economic and management است که توسط انتشارات پيام نور به عنوان کتاب درسي منتشر شده است. اين کتاب براي تمرين بيشتر و درک گسترده تر از زبان انگليسي به دانشجويان اقتصاد، حسابداري و مديريت پيشنهاد مي شود.

مدیر سایت بازدید : 363 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

راهنماي کامل آزمون زبان عمومي کارشناسي ارشد، دکتري و اعزام به خارج

بخش دوم: کتاب زبان تخصصی مدیریت

 

کتاب آمادگي زبان تافل اينترنتي (IBT)

سايت پارس مدير مجموعه آزمون تافل اينترنتي را ارائه کرده است. کتاب‌هاي آزمون تافل اينترنتي را با حجم ۲.۵۷ گيگابايت دانلود کنيد. مجموعه آزمون تافل اينترنتي شامل کتاب تافل بارونز ، کتاب تافل اينترنتي کاپلان و کتاب تافل اينترنتي لانگمن (Longman) است.

مدیر سایت بازدید : 370 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (1)

کتاب تافل براي داوطلبان کنکور سراسري کارشناسي ارشد و دکتري و داوطلبان آزمون TOEFL و IELTS و MCHE توصيه مي شود. خلاصه نويسي و ترجمه کتاب واژگان ضروري تافل توسط آرش حبيبي ارائه شده است. کپي برداري آن آزاد بوده و اگر از اين کتاب در سايت يا وبلاگ خود استفاده نموديد حتما آدرس منبع را ذکر کنيد. براي مطالعه اين کتاب حتما پک فونت فارسي را دانلود کنيد چون به فونت zar نياز داريد.

مدیر سایت بازدید : 329 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (1)

در بين دانشجويان و داوطلبان آزمون زبان اعزام به خارج کمتر کتابي به شهرت کتاب 504 واژه است. محبوبيت اين کتاب چندان بي جهت نيست و براي گسترده شدن دايره واژگان و درک مطلب توصيه مي شود. نسخه اسکن کتاب جهت دانلود آماده است.

مدیر سایت بازدید : 518 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار توسط عبدالرضا رضائی‌نژاد در ۳۵ صفحه با فرمت PDF آماده شده است. مطالعه این کتاب بیشتر برای ارائه کلاسی مناسب است. متن اصلی کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و ترجمه فارسی کامل کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر نیز برای دانلود موجود است.

 

منبع: سایت فرا

مدیر سایت بازدید : 381 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

آمار براي دانشجويان اقتصاد و بازرگاني

آمار و کاربرد آن در مديريت يک درس بسيار مهم آزمون دکتري سراسري آزاد و آزمون کارشناسي ارشد است. متن کامل کتاب آمار براي دانشجويان اقتصاد و بازرگاني قابل دانلود رايگان است. با اين وجود توصيه ما کتاب آمار کاربردي عادل آذر است.

مدیر سایت بازدید : 561 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

مديريت منابع انساني اسفنديار سعادت

کتاب مديريت منابع انساني اسفنديار سعادت مرجع اصلي درس منابع انساني کنکور کارشناسي ارشد است. براي آزمون دکتري آزاد نيز مطالعه خلاصه کافي است. خلاصه کتاب مديريت منابع انساني که توسط emodir.com ارائه شده فاقد سه فصل آخر است.

مدیر سایت بازدید : 311 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود رايگان خلاصه کتاب مديريت بازاريابي در ۹۲ صفحه

کتاب بازاريابي و مديريت بازار نوشته روستا، داور ونوس و ابراهيمي مرجع اصلي آزمون کارشناسي ارشد مديريت توسط سايت emodir.com ارائه شده است.

مدیر سایت بازدید : 494 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

ترجمه جلد اول و دوم كتاب اصول بازاريابي

درباره كتاب: مدیر فردا در راستای توسعه دانش مدیریت در کشور، اقدام به عرضه رایگان ترجمه کامل کتاب اصول بازاریابی کاتلر نموده است. این کتاب ۱۱ فصل از کتاب اصول بازاریابی کاتلر، ویراست ۱۲ است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده است. در ترجمه جدید متن به طور کامل ترجمه شده است. اصل کتاب لاتین نیز توسط پارس مدیر ارائه شده است.

منبع: مدير فردا

مدیر سایت بازدید : 323 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

   کتاب مديريت استراتژيک فرد ديويد يکي از منابع دکتري آزاد مديريت است. حجم کتاب مديريت استراتژيک فرد ديويد بسيار زياد است اما محتوي آن واقعا اندک است. خلاصه کتاب مديريت استراتژيک فرد ديويد توسط علي فوزمسلميان ارائه شده است.

 

 

   لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 537 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

 آمار و کاربرد آن در مديريت يک درس بسيار مهم آزمون دکتري سراسري آزاد و آزمون کارشناسي ارشد است. متن کامل کتاب آمار انتشارات پيام نور و يک کتاب کامل درس و تست آمار و کاربرد آن در مديريت براي دانلود ارائه شده است. با اين وجود توصيه ما کتاب آمار کاربردي عادل آذر است.

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 791 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (1)

دریافت کتاب  آمار به صورت پاورپوینت عادل آذر

این درس یکی از دروس اصلی رشته مدیریت بوده و هدف آن آشناسازی دانشجویان با علم آمار و نحوه بکارگیری آن در دانش مدیریت است. هدف از این کتاب  آشنایی با مفاهیم پایه ای علم آمار و ضرورت بکارگیری فنون و تکنیک های آن در دانش مدیریت به منظور اداره بهتر سازمان ها است

 

در این  کتاب با تمامی مفاهیم آمار آشنا می شوید

آمار روش علمی است که برای جمع آوری ، تلخیص ، تجزیه و تحلیل ، تفسیر و بطور کلی برای مطالعه و بررسی مشاهدات بکار گرفته می شود . از فنون آماری برای

1- برای تبدیل داده ها به اطلاعات

2- برای بررسی صحت و سقم فرضیات

3- برای تعیین اعتبار و پایایی تحقیقات

استفاده می شود.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 324 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

 

 کتاب مديريت رفتار سازماني رضائيان منبع اصلي درس رفتار سازماني کنکور کارشناسي ارشد است. براي آزمون دکتري آزاد نيز مطالعه خلاصه کافي است. خلاصه کتاب رفتار سازماني توسط management.blogfa.com در ۱۵۰ صفحه ارائه شده است. کيفيت خلاصه کتاب بسيار خوب است.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 427 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

 

کتاب مديريت رفتار سازماني رابينز يکي از منابع درس رفتار سازماني است. براي آزمون دکتري و کارشناسي ارشد مطالعه خلاصه کافي است. خلاصه کتاب رفتار سازماني توسط محمد حسن ميرزائي در ۱۰۰ صفحه ارائه شده است. کيفيت خلاصه کتاب بسيار عالي و مورد تائيد است.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 800 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائيان

 كتاب مبانی سازمان و مدیریت

نويسنده: دکتر علی رضائیان

ناشر: انتشارات سمت

 

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 716 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود خلاصه كتاب رفتار سازمانی مورهد گریفین

کتاب مديريت رفتار سازمانی مورهد و گریفین يکي از منابع درس رفتار سازماني است. براي آزمون دکتري و کارشناسي ارشد مطالعه خلاصه کافي است. خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد و گریفین توسط ميثم احمدي در ۱۳۰ صفحه ارائه شده است. کيفيت خلاصه کتاب مطلوب است.

 

payande بازدید : 595 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

دوستانی که رشته کارشناسی آنها مدیریت نیست، برای بالا بردن قابلیت هایشان لازم است که یک سری کتاب ها را از قبل مطالعه داشته باشند که با آمادگی بیشتری درسهایشان را بگذرانند. ولی به علت کمبود وقت امکان خواندن تمام کتاب ها نیست. به همین خاطر تصمیم گرفتم که خلاصه بعضی از این کتاب ها را برای شما بگذارم.

 

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 7,857
  • بازدید کلی : 290,599
  • کدهای اختصاصی