loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 240 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

به اطلاع دانشجویان می رساند که مهلت ارسال پاسخ به سوالات تحلیلی در تمام کلاسها(استاد جعفرپور)، تا ساعت 12 ظهر روز قبل از برگزاری کلاس می باشد.

با توجه به ضرورت مطالعه پاسخها و زمانبر بودن این مهم، به پاسخهای ارسالی پس از ساعت مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیر سایت بازدید : 937 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان گرامی

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک - فرد آر. دیوید تقدیم شما دوستان گرامی

دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد.آر. دیوید
پسورد : www.modirmajazi.ir
منبع : خودمون
مدیر سایت بازدید : 267 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)
تعیین محل امتحانات پایان نیمسال دوم 93-92 كلیه دانشجویان مجازی

به اطلاع می رساند كلیه دانشجویان دوره های الكترونیكی ضروری است برای تعیین محل امتحانات پایان نیمسال دوم 93-92 به خبر مربوط در بخش اخبار پردیس فارابی سامانه آموزش الكترونیكی مراجعه و فرم مربوط به تعیین محل امتحانات پایان نیمسال جاری را به دقت تكمیل كرده و حداكثر تا پایان روز جمعه 29 /01/ 93 ذخیره و ارسال نمایند. ضمنا مسئولیت عدم تكمیل فرم یاد شده یا تكمیل ناقص یا غلط اطلاعات در زمان مقرر بر عهده دانشجو می باشد.

 

مدیر سایت بازدید : 377 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

(چگونه فدك به اهل بيت: بازگشت؟)

سير تاريخى «فدك» يكى از شگفتيهاى تاريخ اسلام است، هر يك از خلفاء در برابر آن موضعى داشتند، يكى مى‏گرفت و ديگرى پس مى‏داد، و اين وضع آن قدر ادامه يافت تا اين سرزمين به كلى ويران شد و برباد رفت، براى پى بردن به فراز و نشيب‏هائى كه در اين روستاى آباد پديد آمد كافى است مقطهاى زير را مورد توجه قرار دهيم:

۱- فدك در آغاز، چنانكه دانستيم پس از سقوط خيبر از طريق مصالحه از يهوديان به پيامبر(ص) منتقل شد و به حكم آيه «و ما افاء اللّه على رسوله...» اختيار آن به طور كامل با شخص پيامبر(ص) بود و به حكم آيه، حق آن حضرت گرديد.

۲- طبق اسناد معتبر تاريخى پيامبر(ص) آن را در حيات خود طبق دستور قرآن و آيه «ذات القربى حقه» به بانوى اسلامى فاطمه زهرا(س) بخشيد، و به اين ترتيب در اختيار دخت گرامى پيغمبر اسلام(ص) قرار گرفت.

مدیر سایت بازدید : 370 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، دعای مشهوری منسوب به امام زمان(عج) است که حضرت در این دعا حدود چهل درخواست از ذات اقدس الهی می‌کند که به مناسبت آغاز سال نو بر آن شدیم که به شرح دعای حضرت ولی‌عصر(عج) به روایت حجت‌الاسلام سیدحسین هاشمی‌نژاد کارشناس مذهبی بپردازیم که بخش سوم آن در ادامه می‌آید:

 

«اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفیقَ الطّاعَةِ وَبُعْدَ الْمَعْصِیَةِ وَصِدْقَ النِّیَّةِ وَعِرْفانَ الْحُرْمَةِ وَاَکْرِمْنا بِالْهُدی وَالاِسْتِقامَةِ وَسَدِّدْ اَلْسِنَتَنا بِالصَّوابِ وَالْحِکْمَةِ وَامْلاَ قُلُوبَنا بِالْعِلْمِ وَالْمَعْرِفَةِ وَطَهِّرْ بُطُونَنا مِنَ الْحَرامِ وَالشُّبْهَةِ وَاکْفُفْ اَیْدِیَنا عَنِ الظُّلْمِ وَالسَّرِقَةِ وَ اغْضُضْ اَبْصارَنا عَنِ الْفُجُورِ وَ الْخِیانَةِ وَ اسْدُدْ اَسْماعَنا عَنِ اللَّغْوِ وَ الْغیبَةِ وَ عَلَی الْمُتَعَلِّمینَ بِالْجُهْدِ وَ الرَّغْبَةِ وَ عَلَی الْمُسْتَمِعینَ بِالاِتِّباعِ وَ الْمَوْعِظَةِ وَ عَلی مَرْضَی الْمُسْلِمینَ بِالشِّفآءِ وَ الرّاحَةِ وَ عَلی مَوْتاهُمْ بِالرَّأْفَةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ عَلی مَشایِخِنا بِالْوَقارِ وَ السَّکینَةِ وَ عَلَی الشَّبابِ بِالاِنابَةِ وَ التَّوْبَةِ وَ عَلَی النِّسآءِ بِالْحَیآءِ وَ الْعِفَّةِ وَ عَلَی الاَغْنِیآءِ بِالتَّواضُعِ وَ السَّعَةِ وَ عَلَی الْفُقَرآءِ بِالصَّبْرِ وَ الْقَناعَةِ وَ عَلَی الْغُزاةِ بِالنَّصْرِ وَ الْغَلَبَةِ وَ عَلَی الاُسَراءِ بِالْخَلاصِ وَ الرّاحَةِ وَ عَلَی الاُمَرآءِ بِالْعَدْلِ وَ الشَّفَقَةِ وَ عَلَی الرَّعِیَّةِ بِالاِنْصافِ وَ حُسْنِ السّیرَةِ وَ بارِکْ لِلْحُجّاجِ وَ الزُّوّارِ فِی الزّادِ وَ النَّفَقَةِ وَ اقْضِ ما اَوْجَبْتَ عَلَیْهِمْ مِنَ الْحَجِّ وَ الْعُمْرَةِ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ»

مدیر سایت بازدید : 340 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود لينگو Lingo

با استفاده از نرم افزار لينگو دانشجویان رشته‌های مدیریت و صنایع می توانند مسائل برنامه ریزی خطی که مربوط به درس تحقیق در عملیات می باشد را حل کنند. نرم افزار لینگو (Lingo ) ساخت شرکت Lindo System می باشد. نرم افزار دیگری به نام لیندو (Lindo‌) نیز موجود است که Lingo کلیه امکانات آن را در خود دارد و در صورت داشتن Lingo‌ نیازی به Lindo‌ ندارید. این نرم افزار نیاز به سیستم قوی ندارد و روی یک سیستم معمولی نصب و اجرا می شود و بسیار سبک است. این نرم افزار می تواند مسائل زیر را حل کند:

Linear
Nonlinear (convex - nonconvex/Global)
Quadratic
Quadratically Constrained
Second Order Cone, Stochastic
Integer optimization

قابلیت های کلیدی نرم افزار Lingo:
- بیان ساده مدل برنامه ریزی
- قابلیت ورود اطلاعات از نرم افزارهای بانک داده و صفحه گستره (Access و Excel )
- قابلیت استخراج و ارسال نتایج حل مسئله به نرم افزارهای اکسس و اکسل
- قدرت بالا در حل مسائل با بهره گیری از بهینه ترین روش
- قابلیت فراخوانی نرم افزار از داخل نرم افزار بانک اطلاعاتی یا ماکرو در اکسل به صورت تعاملی
- دارا بودن یک راهنمای مفصل و کامل و جامع برای کاربران

 

 

صفحه بعد دانلود نرم افزار لينگو Lingo

صفحه بعد تفاوت نرم افزار لينگو و ليندو

صفحه بعد دانلود جزوه آموزش Lingo

 

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 7,867
  • بازدید کلی : 290,609
  • کدهای اختصاصی