loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 340 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود لينگو Lingo

با استفاده از نرم افزار لينگو دانشجویان رشته‌های مدیریت و صنایع می توانند مسائل برنامه ریزی خطی که مربوط به درس تحقیق در عملیات می باشد را حل کنند. نرم افزار لینگو (Lingo ) ساخت شرکت Lindo System می باشد. نرم افزار دیگری به نام لیندو (Lindo‌) نیز موجود است که Lingo کلیه امکانات آن را در خود دارد و در صورت داشتن Lingo‌ نیازی به Lindo‌ ندارید. این نرم افزار نیاز به سیستم قوی ندارد و روی یک سیستم معمولی نصب و اجرا می شود و بسیار سبک است. این نرم افزار می تواند مسائل زیر را حل کند:

Linear
Nonlinear (convex - nonconvex/Global)
Quadratic
Quadratically Constrained
Second Order Cone, Stochastic
Integer optimization

قابلیت های کلیدی نرم افزار Lingo:
- بیان ساده مدل برنامه ریزی
- قابلیت ورود اطلاعات از نرم افزارهای بانک داده و صفحه گستره (Access و Excel )
- قابلیت استخراج و ارسال نتایج حل مسئله به نرم افزارهای اکسس و اکسل
- قدرت بالا در حل مسائل با بهره گیری از بهینه ترین روش
- قابلیت فراخوانی نرم افزار از داخل نرم افزار بانک اطلاعاتی یا ماکرو در اکسل به صورت تعاملی
- دارا بودن یک راهنمای مفصل و کامل و جامع برای کاربران

 

 

صفحه بعد دانلود نرم افزار لينگو Lingo

صفحه بعد تفاوت نرم افزار لينگو و ليندو

صفحه بعد دانلود جزوه آموزش Lingo

 

مدیر سایت بازدید : 505 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

قسمتی از متن کتاب:
 
Spss چيست ؟ Spss يك تجزيه كننده جامع و انعطاف پذير آماري و يك سيستم مديریت داده است. Spss مي تواند داده ها را تقريباً از همه انواع فايل ها بگيرد و از آنها در توليد گزارش هاي جدول بندي شده ،نقشه ها ،نقشه پخش/ توزيع و روند/ توسعه ،آمارهاي توصيفي و تجزيه و تحليل آماري جريان پيچيده و رفتار مركب داده ها ... استفاده كند. Spss در پلت فرمهاي مختلفي چون سيستم هاي : Windows-Mancintash-Unix ... قابل اجراست . نسخه ويندوز Spss، تمامي قابليت هاي قالب اصلي برنامه Spss را براي محيط كامپيوترهاي شخصي بوجود ميآورد . Spss شما را براي اجراي بسياري از تجزيه و تحليلها در كامپيوتر شخصي خود كه پيشتر در ماشين هاي بسيار بزرگتر ميسر بودند ،قادر ميسازد . نسخه ويندوز Spss ، يك برنامه كاربردي كه تجزيه و تحليل هاي آماري را براي همه سطوح از كاربران بيش از پيش شهودي ميسازد ، بوجود ميآورد. 



مدیر سایت بازدید : 590 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اس پي اس اس SPSS نسخه 18 و 19

اس.پي.اس.اس SPSS مخفف Sciences Statistical Package for the Social به معني بسته امارى براى علوم اجتماعى است. نرم افزار تحليل آماري SPSS جهت آزمون فرضيه‌هاي آماري و تحليل رگرسيون و کوارايانس بسيار توانمند است. نظر به حجم بالاي اين نرم افزار مجبور شديم از لينک دانلود سايت vatandownload استفاده کنيم.

مدیر سایت بازدید : 7593 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اس پي اس اس SPSS نسخه 18 و 19

دانلود اس پي اس اس SPSS

اس.پي.اس.اس SPSS مخفف Sciences Statistical Package for the Social به معني بسته امارى براى علوم اجتماعى است. نرم افزار تحليل آماري SPSS جهت آزمون فرضيه‌هاي آماري و تحليل رگرسيون و کوارايانس بسيار توانمند است. نظر به حجم بالاي اين نرم افزار مجبور شديم از لينک دانلود سايت vatandownload استفاده کنيم.

مدیر سایت بازدید : 292 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

به دلیل اینکه کاربران علاقه زیادی به کار با برنامه های افزایش سرعت سیستم را دارند و همیشه از سرعت پایین سیستم خود شکایت می کنند و به دنبال راه حلی برای رفع مشکل هستند یکی از بهترین برنامه های افزایش سرعت سیستم را در این قسمت قرار می دهیم. نرم افزار UNIBLUE SPEEDUPMYPC با انجام چند کار سرعت سیستم را افزایش می دهد. کارهای اصلی پاک کردن فایل های اضافی سیستم و بهینه کردن حافظه و برنامه های STARTUP سیستم و .... می باشد. همچنین با امکان FILE SHREDDER این برنامه می توانید یک فایل را طوری پاک کنید که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشد. این نرم افزار کاربردی با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگار است.


مدیر سایت بازدید : 368 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود HyperCam

نرم افزار قدرتمند تصویربرداری از محیط ویندوز

 

HyperCam 3.5.1310.06 یک نرم افزار قدرتمند برای ضبط فعالیت های صفحه نمایش می باشد, که دارای ابزار ویرایشی قدرتمندی برای این منظور میباشد که امکاناتی از جمله پیوست را ارائه میدهد. رابط کاربری بسیار آسان و زیبایی دارد و به شما اجازه میدهد تا کل صفحه نمایش یه یک قسمت خاص و یا یک پنجره به خصوص را انتخاب کرده و بلافاصله به ضبط فیلم بپردازید, در حالت کلی سه گزینه برای شما وجود خواهد داشت: ضبط کل صفحه نمایش, ضبط قسمت دخواهی از صفحه و یا ضبط یک پنجره.

 

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 7,837
  • بازدید کلی : 290,579
  • کدهای اختصاصی