loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 537 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

 آمار و کاربرد آن در مديريت يک درس بسيار مهم آزمون دکتري سراسري آزاد و آزمون کارشناسي ارشد است. متن کامل کتاب آمار انتشارات پيام نور و يک کتاب کامل درس و تست آمار و کاربرد آن در مديريت براي دانلود ارائه شده است. با اين وجود توصيه ما کتاب آمار کاربردي عادل آذر است.

لینک دانلود در ادامه مطلب

ghasem بازدید : 324 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (1)

«نامه فرناندا لیما به عزت‌الله ضرغامی» عنوان مطلب طنزی است که به قلم امیر وفایی در روزنامه قانون روز دوشنبه منتشر شده است.

متن این یادداشت طنز به این شرح است:


«در پی پخش موفقیت‌آمیز مراسم قرعه‌کشی جام جهانی از شبکه سه و نقش بر آب شدن نقشه‌های غرب در ترویج پوشش غربی در میان جوانان ایرانی، رئیس سازمان صدا و سیما در نامه‌ای از دست‌اندرکاران این برنامه و خصوصا تدوینگری که موفق شده بود مجری خانم مراسم را به طور کامل سانسور کند، تشکر و قدردانی کرد. اگر غربی‌ها می‌دانستند ما در تدوین و سانسور همزمان برنامه‌های پخش زنده این قدر پیشرفت کرده‌ایم عمرا ناز خانم فرناندا لیما را نمی‌کشیدند. در این صورت شاید اجرای مراسم را به یکی مثل رسول نجفیان می‌سپردند تا تاری هم برایشان بزند، “می‌رن آدما” را بخواند و اشک مختصری از حاضران در سالن بگیرد.

(ادامه دارد....)

مدیر سایت بازدید : 791 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (1)

دریافت کتاب  آمار به صورت پاورپوینت عادل آذر

این درس یکی از دروس اصلی رشته مدیریت بوده و هدف آن آشناسازی دانشجویان با علم آمار و نحوه بکارگیری آن در دانش مدیریت است. هدف از این کتاب  آشنایی با مفاهیم پایه ای علم آمار و ضرورت بکارگیری فنون و تکنیک های آن در دانش مدیریت به منظور اداره بهتر سازمان ها است

 

در این  کتاب با تمامی مفاهیم آمار آشنا می شوید

آمار روش علمی است که برای جمع آوری ، تلخیص ، تجزیه و تحلیل ، تفسیر و بطور کلی برای مطالعه و بررسی مشاهدات بکار گرفته می شود . از فنون آماری برای

1- برای تبدیل داده ها به اطلاعات

2- برای بررسی صحت و سقم فرضیات

3- برای تعیین اعتبار و پایایی تحقیقات

استفاده می شود.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 679 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

  پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی

با دانلود این پاورپوینت می توانید کاملا با آمار توصیفی آشنا شوید

در عصر حاضر كسي نمي‌تواند منكر این واقعیت باشد كه آمار نقشي لاینفک در زندگي روزمره ما بازي مي‌كند. اخبار روزانه رسانه‌هاي گروهی با گزارشی از وضع هوا به پایان مي‌رسندو در طول اخبار، به جریانهای بازار بورس و سهام اشاره مي‌شود و روزنامه‌ها خبر از افزایش نرخ اجناس مي‌دهندو…

 

آمار به عنوان پايه يك روش و راه موثر در بررسی مسائل موجود، در بسیاری از زمينه‌هاي علمي از جمله جامعه شناسي، کشاورزی، فيزيك و….به‌ كار گرفته مي‌شود. در دانش امروزي، معمولا سعی مي‌شود كه اطلاعات موجود در يك زمينه خاص، در قالب اعداد نمایش داده شود تا به هنگام تجزیه و تحلیل اطلاعات، فهم بهتری از پدیده مورد مطالعه به‌ دست آمده و امکان مقایسه فراهم گردد. در يك جمله آمار مجموعه‌اي از روشهای جمع آوری، تهيه وتنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات است كه براي كسب يك يا چند نتیجه به خدمت گرفته مي‌شود.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 324 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

 

 کتاب مديريت رفتار سازماني رضائيان منبع اصلي درس رفتار سازماني کنکور کارشناسي ارشد است. براي آزمون دکتري آزاد نيز مطالعه خلاصه کافي است. خلاصه کتاب رفتار سازماني توسط management.blogfa.com در ۱۵۰ صفحه ارائه شده است. کيفيت خلاصه کتاب بسيار خوب است.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 427 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

 

کتاب مديريت رفتار سازماني رابينز يکي از منابع درس رفتار سازماني است. براي آزمون دکتري و کارشناسي ارشد مطالعه خلاصه کافي است. خلاصه کتاب رفتار سازماني توسط محمد حسن ميرزائي در ۱۰۰ صفحه ارائه شده است. کيفيت خلاصه کتاب بسيار عالي و مورد تائيد است.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 800 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائيان

 كتاب مبانی سازمان و مدیریت

نويسنده: دکتر علی رضائیان

ناشر: انتشارات سمت

 

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 716 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود خلاصه كتاب رفتار سازمانی مورهد گریفین

کتاب مديريت رفتار سازمانی مورهد و گریفین يکي از منابع درس رفتار سازماني است. براي آزمون دکتري و کارشناسي ارشد مطالعه خلاصه کافي است. خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد و گریفین توسط ميثم احمدي در ۱۳۰ صفحه ارائه شده است. کيفيت خلاصه کتاب مطلوب است.

 

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 7,861
  • بازدید کلی : 290,603
  • کدهای اختصاصی