loading...
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت-دانشجویان مجازی پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر سایت بازدید : 2231 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

خلاصه کتاب مدیریت مالی نوین1

لطفا نظرات خود را از طریق بخش نظرات ارسال نمایید

با تشکر

 


کلمات کلیدی: خلاصه کتاب، جلد اول، مدیریت مالی نوین، مدیریت مالی نوین، fundamentals of corporate finance جلد اولی

مدیر سایت بازدید : 937 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان گرامی

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک - فرد آر. دیوید تقدیم شما دوستان گرامی

دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد.آر. دیوید
پسورد : www.modirmajazi.ir
منبع : خودمون
مدیر سایت بازدید : 3610 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

جزوه تصويري آموزش کامل ليزرل , LISREL

جزوه آموزش کامل کار با نرم افزار ليزرل به صورت کاملا مصور، همراه با توضيحات مبسوط در زمينه بکارگيري مدل معدلات ساختاري و آزمون هاي برازش براي اولين بار توسط آرش حبيبي در سايت پارس‌مدير طراحي شده است. يک کتاب آموزشي ليزرل که به صورت عملياتي چگونگي استفاده از نرم‌افزار ليزرل را تشريح کند هنوز به زبان فارسي نوشته نشده است.

کتاب‌هاي موجود هيچکدام راهنماي کاربردي استفاده از اين نرم‌افزار را به همراه ندارند. از نزديک دشواريهاي کار با نرم‌افزار ليزرل براي دانشجويان را مشاهده کرده‌ايم. لذا با انتشار اين جزوه آموزشي چگونگي کار با نرم‌افزار ليزرل را به صورت کاملا تصويري و در قالب چند پروژه مختلف تشريح کرده ايم. با مطالعه اين کتاب کار با نرم افزار Lisrel و تحليل بروندادهاي Lisrel بسيار ساده است. بهتر است نسخه کامل نرم افزار ليزرل را نيز به رايگان از سايت پارس مدير دانلود کنيد.


دانلود ساختار كتاب ليزرل دانلود فايل همراه كتاب: ساختار کتاب ليزرل + فونت نازنين + فايل داده پيوست كتاب

مدیر سایت بازدید : 1088 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

کلمه “بروکراسی ” ابتداء در قرن هیجدهم توسط اقتصادان فرانسوی به نام “وینست دوگورنی ” مطرح شد. اما در سال ۱۹۱۰ جامعه شناس آلمانی ماکس وبر موضوع و بحث بروکراسی را عنوان و تشریح کرد.
بروکراسی از دو کلمه برو به معنی دفتر کارکنان سازمانهای دولتی و نیز میز تحریر اطلاق می شود. و کراسی که معنای یونانی دارد به مفهوم حکومت و اداره کردن است.
بوروکراسی بصورت یک نظام فوق العاده موفقیت آمیز جهت سازماندهی موسسات اداری و خدماتی ارائه شده است و وبر با توجه به شرایط اقتصادی سیاسی و بی نظمی های اداری  قرن بیستم و ظهور و شروع جنگ بین الملل  اول (۱۹۱۸- ۱۹۱۴) به مطالعه سازمانهای دولتی در اروپا پرداخت و به معرفی چهار چوبی  برای اداره صحیح و اثر بخش سازمانها اقدام نمود. وی در این فکر بود که چگونه می توان به طراحی سازمانها پرداخت تا براساس ویژگیهای تعیین شده ، نقش مثبت و سازنده ای در جوامع داشته باشند.

مدیر سایت بازدید : 605 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

آمار رشته وسیعی از ریاضی است كه راههای جمع آوری، خلاصه سازی و نتیجه گیری از داده ها را مطالعه می كند. این علم برای طیف وسیعی از علوم دانشگاهی از فیزیك و علوم اجتماعی گرفته تا انسان شناسی و همچنین تجارت، حكومت داری و صنعت كاربرد دارد.
هنگامی كه داده ها جمع آوری شدند چه از طریق یك شیوه نمونه گیری خاص یا به وسیله ثبت پاسخ ها در قبال رفتارها در یك مجموعه آزمایشی ( طرح آزمایشcf  ) یا به وسیله مشاهده مكرر یك فرایند در طی زمان  ( سری های زمانی ) خلاصه های گرافیكی یا عددی را می توان با استفاده از آمار توصیفی به دست آورد.

مدیر سایت بازدید : 410 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

امروز در علوم پایه و مهندسی‌ به دفعات نیاز به جمع آوری اطلاعات در مورد مجموعه‌هایی‌ از اشیا و یا انسانها داریم که این امر بر عهده علم آمار می‌‌باشد و با کمک آمار می‌‌توان اطلاعات جمع آوری شده را به صورتی منظم گرد آوری نمود بطوریکه بتوان با یک نگاه اجمالی‌ به نتایج بدست آماده یک دید کلی‌ نسبت به کل داده‌ها بدست آورد. علم آمار، خود مبتنی است بر نظریه آمار که شاخه‌ای از ریاضیات کاربردی به حساب می‌آید. در نظریهٔ آمار، اتفاقات تصادفی و عدم قطعیت توسط نظریهٔ احتمالات مدل‌سازی می‌شوند. در این علم، مطالعه و قضاوت معقول در بارهٔ موضوع‌های گوناگون، بر مبنای یک جمع انجام می‌شود و قضاوت در مورد یک فرد خاص، اصلاً مطرح نیست. از جملهٔ مهم‌ترین اهداف آمار، می‌توان تولید «بهترین» اطّلاعات از داده‌های موجود و سپس استخراج دانش از آن اطلاعات را ذکر کرد. به همین سبب است که برخی از منابع، آمار را شاخه‌ای از نظریه تصمیم‌ها به شمار می‌آورند.

همچنین احتمال یکی از چندین واژه‌ای است که برای دانسته یا پیشامدهای غیر مطمئن به کار می‌رود و کم و بیش با واژه‌هایی مانند ریسک، خطرناک، نامطمئن، مشکوک و بسته به متن قابل معاوضه‌است. شانس، بخت، امتیاز و شرط بندی از لغات دیگری است که نشان دهنده برداشت‌های مشابهی است. همانگونه که نظریه مکانیک به تعاریف دقیق ریاضی از عبارات متداولی مثل کار و نیرو می‌پردازد، نظریه احتمالات نیز تلاش دارد تا مفاهیم و برداشت‌های مربوط به احتمالات را کمی سازی کند.

 


دانلود   دانلود مستقیم : جزوه آمار و احتمالات مهندسی دانشگاه علم و صنعت

tag  حجم فايل : 2.01 مگابایت

مدیر سایت بازدید : 679 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

  پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی

با دانلود این پاورپوینت می توانید کاملا با آمار توصیفی آشنا شوید

در عصر حاضر كسي نمي‌تواند منكر این واقعیت باشد كه آمار نقشي لاینفک در زندگي روزمره ما بازي مي‌كند. اخبار روزانه رسانه‌هاي گروهی با گزارشی از وضع هوا به پایان مي‌رسندو در طول اخبار، به جریانهای بازار بورس و سهام اشاره مي‌شود و روزنامه‌ها خبر از افزایش نرخ اجناس مي‌دهندو…

 

آمار به عنوان پايه يك روش و راه موثر در بررسی مسائل موجود، در بسیاری از زمينه‌هاي علمي از جمله جامعه شناسي، کشاورزی، فيزيك و….به‌ كار گرفته مي‌شود. در دانش امروزي، معمولا سعی مي‌شود كه اطلاعات موجود در يك زمينه خاص، در قالب اعداد نمایش داده شود تا به هنگام تجزیه و تحلیل اطلاعات، فهم بهتری از پدیده مورد مطالعه به‌ دست آمده و امکان مقایسه فراهم گردد. در يك جمله آمار مجموعه‌اي از روشهای جمع آوری، تهيه وتنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات است كه براي كسب يك يا چند نتیجه به خدمت گرفته مي‌شود.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 391 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان جزوه: جزوه درسی اقتصاد خرد

 قالب بندی : PDF

 

اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به مطالعه منحصر به فرد اقتصاد، تجزیه و تحلیل بازار، رفتار مصرف کنندگان و خانوارها و بنگاه‌ها می‌پردازد و اساس آن مدلهای ریاضی است.اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به چگونگی رفتار انسان‌ها و انتخاب هایشان در سطح واحدهای خرد یا کوچک اقتصادی مانند یک فرد، یک بنگاه، یک صنعت یا بازار یک کالای خاص می‌پردازد و به چگونگی تعامل بین خریداران و مصرف کنندگان و عوامل موثر در انتخاب خریداران می‌پردازد به طور خاص اقتصاد خرد به الگوی عرضه و تقاضا برای کالاها و خدمات و همچنین تعیین قیمت خروجی در بازارهای خاص می‌پردازد و به طور معمول در بازار هایی که در آن کالاها در حال خرید و فروش هستند کاربرد دارد .

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

مدیر سایت بازدید : 464 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (1)

  آمار به عنوان یک موضوع علمی، امروزه شامل مفاهیم و روشهائی است که در تمام پژوهشهایی که مستلزم جمع آوری داده ها به وسیلة یک فرآیند آزمایش و مشاهده، و انجام استنباط و نتیجه گیری به وسیلة تجزیه و تحلیل این داده ها هستند، اهمیت بسیار دارند.

آمار هنر و علم جمع آوری، تعبیر و تجزیه و تحلیل داده ها و استخراج تعمیمهای منطقی در مورد پدیده های تحت بررسی است.

مدیر سایت بازدید : 2076 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)
عنوان: جزوه آمار و احتمالات کاربردی
استاد: آقای اردلان میرشانی
نوع: تایپ شده
فرمت: PDF
کیفیت: عالی

جزوه آمار و احتمالات کاربردی، این جزوه در بیست جلسه توسط استاد اردلان میرشانی تهیه شده است. این جزوه شامل عناوین زیر می باشد :

لینک دانلود در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
با سلام. لیست همکلاسی ها یادتون نره.. چون بیشترمون مجازی هستیم برای همین بهتره یه لیست از همکلاسی ها داشته باشیم. همین حالا ثبت نام کنید تا بیشتر همدیگر رو بشناسیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه عملکرد سایت چگونه است؟
    رشته تحصیلی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1257
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 467
  • بازدید ماه : 338
  • بازدید سال : 7,844
  • بازدید کلی : 290,586
  • کدهای اختصاصی